Hjälp stulnafordon.se

pidda

Medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Körde tidigare Ducati
Jag tyckte det var ett kanonbra initiativ av medlemmarna här på sporthoj.com och Swedie att förverkliga stulnafordon.se. Därför såg jag till att både en redaktionell text och en annons blev införda i senaste numret av Lokaltidningen Helsingborg.

För att stulnafordon.se skall bli riktigt bra måste sidan besökas frekvent och visst hade det varit bra om tidningar vill nämna stulnafordon.se. Så gör som jag, tag kontakt med tidningar och be dom skriva ett par rader. Om man får med en annons så är det guld.

:tummenupp för stulnafordon.se

Bifogat

• annons.jpg
    annons.jpg
    56.5 KB · Visningar: 259
  • redaktionellt.jpg
    redaktionellt.jpg
    90.3 KB · Visningar: 360
Vilket klockrent initiativ :tummenupp
Jag ska ringa och kolla med Metro och City tidningarna här i Tokholm och se om dom kan hjälpa till.

//TS

Stort grattis till Dig Swedie som äntligen för lite publicitet för dina ansträngningar med både Sporthoj.com och nu då stulnafordon.se!

Hoppas du har tid/ork/motivation att fortsätta med allt detta samtidigt som du ska bättre på dina placeringar i SM-klasserna!

:tummenupp

Sökningen på län funkar inte, kommer det att fixas senare? Om jag söker på jämtland och motorcyklar så får jag upp hojar från hela Sverige.

PS. Har promotat hemsidan på lite olika ställen!

pidda skrev:
Jag tyckte det var ett kanonbra initiativ av medlemmarna här på sporthoj.com och Swedie att förverkliga stulnafordon.se. Därför såg jag till att både en redaktionell text och en annons blev införda i senaste numret av Lokaltidningen Helsingborg.

För att stulnafordon.se skall bli riktigt bra måste sidan besökas frekvent och visst hade det varit bra om tidningar vill nämna stulnafordon.se. Så gör som jag, tag kontakt med tidningar och be dom skriva ett par rader. Om man får med en annons så är det guld.

:tummenupp för stulnafordon.se

Bra grej, men vad skiljer den från Larmtjänsts egna?

http://www.larmtjanst.se/Efterlyst/Fordon.aspx?Typ=MC

Har precis skrivit till Niclas Carle på tidningen bike och tipsat honom om stulnafordon.se. Han svarade att de skulle tipsa om sidan i nästa nummer av bike.

Ortefon skrev:
Har precis skrivit till Niclas Carle på tidningen bike och tipsat honom om stulnafordon.se. Han svarade att de skulle tipsa om sidan i nästa nummer av bike.
Tack. Hoppas sidan sprids väl. Det är på så sätt som sidan kommer till nytta.

Hoztic skrev:
Möjligheten att enkelt lägga in objekt själv?

Låter jättebra, alltså, vill absolut inte negga projektet, SKITBRA! Men alla hojar man anmäler som stulna till sitt försäkringsbolag kommer automatiskt upp på Larmtjänsts hemsida.

Men de saknar förstås SMS/WAP -stöd o sådär på sin site.

En stor fördel om man jämför med Larmtjänsts sida är att man kan skriva på vilken plats hojen stals och eventuella iakttagelser på platsen. Man har ju faktiskt lite koll på var det brukar stå parkerade hojar där man bor. Dessutom så kan man beskriva hojen och dess kännetecken på ett ingående sätt. :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park