Hjälp, strypt hyosung gt650

AROOSLIEN

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Hoj
HYOSUNG GT650
Hej alla Mc åkare.

Nu är man nybliven mc åkare. Grejade mitt Mc kort i torsdags. :banana
Känns grymt. Då min kusin ska plugga i 2år så fick jag ärva hans hoj.
Men den ¨är strypt. Någon som vet hur man kan lätta på denna spärr? Enkelt? det är en 04 om det är till någon hjälp. skulle uppskatta att få lite info. Den är ju mycket pigg. Någon som vet hur det märks med Strupning?

Tack så mycket.

vet inte var o hur din är strypt, men skillnaden är att en strypt hoj har 25 kw = ca 34 hästar, vet inte vad din ska ha orginal men kan jämnföra med min gixxer en 600 som har ca 100 hästar,
men nånstans bland dina papper på hojjen borde de stå var strypningarna sitter tror jag,inte hemma på det riktigt

Det är inte säkert att den är strypt. Många mellanklass är det bara på pappret. Den ägaren som gjort strypningen kan plockat väck den utan att besiktiga om hojen till fulleffekt.

Det är inte säkert att den är strypt. Många mellanklass är det bara på pappret. Den ägaren som gjort strypningen kan plockat väck den utan att besiktiga om hojen till fulleffekt.
Vilket tex gör att försäkringarna kan sluta gälla, eftersom man inte framför fordonet som det är registrerat. Dom där hundringarna det kostar att regga om det kan ju snabbt löna sig :rolleyes:

vet inte var o hur din är strypt, men skillnaden är att en strypt hoj har 25 kw = ca 34 hästar, vet inte vad din ska ha orginal men kan jämnföra med min gixxer en 600 som har ca 100 hästar,
men nånstans bland dina papper på hojjen borde de stå var strypningarna sitter tror jag,inte hemma på det riktigt

Tack för svar..
Den ska ha 81hästar orginal. Jag körde mot grannen igår. han har en
sv650 suzuki, hans är lite piggare i början men hänger på honom lätt sen. så jag undrar om den är strypt.

Tack för svar..
Den ska ha 81hästar orginal. Jag körde mot grannen igår. han har en
sv650 suzuki, hans är lite piggare i början men hänger på honom lätt sen. så jag undrar om den är strypt.

Hänger du på en SV är den INTE strypt.

en 25kw hoj är typ som när man körde trimmad moppe ;), kommer upp i 120 i nedförsbacke och medvind hahaha :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard