Hjälp, snabbt!

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Hur kör man till Astrid lindgren sjukhus från Tumba?

Rappa på lite, plz.

Tack för hjälpen alles! Polarns unge blev påkörd av en buss när han cyklade, men det verkar inte vara någon fara längre.

Vad fick dig att först av allt posta en tråd i ett forum hur du kunde köra till sjukhuset? Verkar inte helt logiskt? :va

hahahah svenska människor vad FAN ställer ni för frågor här för helvete
jaja man lägger sig varje dag med ett gott :rofl :rofl

Josafan skrev:
Vad fick dig att först av allt posta en tråd i ett forum hur du kunde köra till sjukhuset? Verkar inte helt logiskt? :va

Polaren var redan på sjukhuset men hans fru hittade inte dit, slängde in en fråga här för att merparten av alla medlemmar är hjälpsamma o trevliga. Dessutom hittar jag fan knappt hem. :)

capi skrev:
Polaren var redan på sjukhuset men hans fru hittade inte dit, slängde in en fråga här för att merparten av alla medlemmar är hjälpsamma o trevliga. Dessutom hittar jag fan knappt hem. :)

Ok, I get it, problematiken var att detta framgick inte utan det lät som att ungen hade blivit påkörd och det första du gjorde gick in här och frågade efter vägen. Medan pojken låg på gatan, verkade absurbt, tur att det ordnade sig!

Josafan skrev:
Ok, I get it, problematiken var att detta framgick inte utan det lät som att ungen hade blivit påkörd och det första du gjorde gick in här och frågade efter vägen. Medan pojken låg på gatan, verkade absurbt, tur att det ordnade sig!

Vilken problematik? vafan är det som är så jävla svårt? Tror du att jag är så efterbliven att jag låter en unge ligga på gatan och förblöda? Om man ställer en enkel och okomplicerad fråga, kan man då inte bara få ett rimligt svar a´la TokJohans? Varför i helvete ska en del alltid tycka och tänka så otroligt mycket? Har man inget vettigt att säga så kan man väl hålla käften.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna