Idag var jag och provkörde en GIXXER 750 97:a.
Skit fin MEN när jag körde iväg å skulle lägga i någon av växlarna så nästan klonkade de alltså de gick i hårt plus att man hörde de väl. Men växeln gick i lätt å den hoppa inte ur. Sedan när man skulle rulla iväg på växel så var spelet lite väl stort tog nån sekund innan de blev drivning. Såg när min far körde den att kedjan fladrade väldigt mycke. Så frågan är de där med klonket, låter de mycke när växel går i eller e de tysta?
Plus att spelet var långt kan de bero på att kedjan var för lös???
Gärna några bra svar skulle vara tacksamt.
Kom Igen Någon Måste Ju Ha Nå Bra å Säga!!
Skit fin MEN när jag körde iväg å skulle lägga i någon av växlarna så nästan klonkade de alltså de gick i hårt plus att man hörde de väl. Men växeln gick i lätt å den hoppa inte ur. Sedan när man skulle rulla iväg på växel så var spelet lite väl stort tog nån sekund innan de blev drivning. Såg när min far körde den att kedjan fladrade väldigt mycke. Så frågan är de där med klonket, låter de mycke när växel går i eller e de tysta?
Plus att spelet var långt kan de bero på att kedjan var för lös???
Gärna några bra svar skulle vara tacksamt.
Kom Igen Någon Måste Ju Ha Nå Bra å Säga!!
Last edited: