Hjälp snabbt bitte!

elmgren

Aggressiv
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
letar nytt...
Behöver beställa ett drivpaket fort som tjosan, någon som har något tips om varifrån? Jag vill ha relativt snabba grejer men ändå inte svindyrt. Osså får dom ju gärna ha postförskott eller 30-dagars faktura så jag inte behöver åka Sverige runt för att hämta ett sketet drivpaket!

Har alltid handlat hos min lokala handlare, men jag har tröttnat på att de jämt ät så tjuriga i reservdelsavdelningen så nu dissar jag dom.

Hojen det gäller är en Blade -97...

elmgren skrev:
Behöver beställa ett drivpaket fort som tjosan, någon som har något tips om varifrån? Jag vill ha relativt snabba grejer men ändå inte svindyrt. Osså får dom ju gärna ha postförskott eller 30-dagars faktura så jag inte behöver åka Sverige runt för att hämta ett sketet drivpaket!

Har alltid handlat hos min lokala handlare, men jag har tröttnat på att de jämt ät så tjuriga i reservdelsavdelningen så nu dissar jag dom.

http://www.touring.se
Touringbutiken, de är grrymt snabba med leveranserna. Tycker dom är ok i pris oxå.

elmgren skrev:

snackar vi om micke&connys motor nu eller? har aldrig tyckt dom varit tjuriga.
be din mor gå in och handla ett packet :D

blom skrev:
snackar vi om micke&connys motor nu eller? har aldrig tyckt dom varit tjuriga.
be din mor gå in och handla ett packet :D

japp det stämmer att det är dom...
alla är väl inte tjuriga men när jag kommer dit är det alltid samma gamla gubbjävel som är ful å tjurig...
har du vart där så är han liten och tjock med mustasch och även ibland glasögon!

Är hos flickvännen just nu och har svårt att kolla upp diverse...
Vad är det för original drevning på en Blade -97?
Och vad ska jag ha för kedja? Vanlig O-ring eller whoot? (noobie) :D

elmgren skrev:
japp det stämmer att det är dom...
alla är väl inte tjuriga men när jag kommer dit är det alltid samma gamla gubbjävel som är ful å tjurig...
har du vart där så är han liten och tjock med mustasch och även ibland glasögon!
hur han ser ut kan väl kvitta du köper väl inte grejjorna med natura

blom skrev:
hur han ser ut kan väl kvitta du köper väl inte grejjorna med natura

har inte sagt att jag bryr mej om hur han ser ut, bara att jag stör mej på att han är otrevlig!
utseendebeskrivningen var mest så du själv skulle veta vem du skulle hata innan du ens pratat med han... :gnissla

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard