Hjälp sökes Tisdag 23/5

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Jag och "kungko" har anmält oss som träningsansvariga på tisdagsträningen precis innan SM på sviestad.
Kanske inte så smart att välja just den träningen när vi inte har någon vidare erfaranhet av rr träningar och hur rutiner ser ut osv...

Därför söker vi hjälp, gärna av någon som har varit med lite innan och har lite rutin och koll på hur en träning ska skötas.

Även frivilliga flaggvakter kommer ju behövas då det garanterat blir massor med folk som vill träna.
Det blev ju inte så mycket kört idag, någon som vet hur det gick med killen?

/Otto

ozto skrev:
2166154 Jag och "kungko" har anmält oss som träningsansvariga på tisdagsträningen precis innan SM på sviestad.
Kanske inte så smart att välja just den träningen när vi inte har någon vidare erfaranhet av rr träningar och hur rutiner ser ut osv...

Därför söker vi hjälp, gärna av någon som har varit med lite innan och har lite rutin och koll på hur en träning ska skötas.

Även frivilliga flaggvakter kommer ju behövas då det garanterat blir massor med folk som vill träna.
Det blev ju inte så mycket kört idag, någon som vet hur det gick med killen?

/Otto

Jag kommer ut och hjälper till, har noll erfarenhet av att ansvara för träning men kan flagga lite.

/Håkan

Haklid skrev:
2166441 Jag kommer ut och hjälper till, har noll erfarenhet av att ansvara för träning men kan flagga lite.

/Håkan

Låter bra!

Kanske inte va bästa träningen att hålla i som amatör, när vi anmälde att som frivilliga så hade vi bara någon glest befolkad träning i slutat av september i minnet...

Men kommmer det minst lika mycket folk som igår så käns det som vi behöver hjälp för att det ska flyta smidigt och säkert... Vi har ju knappt koll på hur det ska flaggas vid grinden rätt... :tomten Så någon med lite koll på säkerhet och rutiner behövs..

Jag kommer med största sannolikhet ut till Sviestad och kan hjälpa till vid start/mål.

Jag o Alexsandra pratar om att komma ut, så om nu alla lovar och svär dyrt och heligt att inte krascha gör vi det... Vi behöver inte se mera krascher nu på ett tag...

//Syss

Syss skrev:
2167156 Jag o Alexsandra pratar om att komma ut, så om nu alla lovar och svär dyrt och heligt att inte krascha gör vi det... Vi behöver inte se mera krascher nu på ett tag...

//Syss
Kan låta hårt och tufft men det är nog bra för Er att komma ut och se hojarna köra igen...
Kram

Jag har troligtvis inget för mig på tisdag (23/5) så jag kan ta mig ner och vara behjälplig.

Jag väl ganska bra koll på hur det ska vara.

Mad Moose skrev:
2167665 Jag har troligtvis inget för mig på tisdag (23/5) så jag kan ta mig ner och vara behjälplig.

Jag väl ganska bra koll på hur det ska vara.

Låter ju jättebra! Kändes nästan lite som man hade tagit sig vatten över huvudet när man var där i går och såg hur mycket folk det var..

Är ju nybörjare med rr och ny medlem i lms så viljan att hjälpa till va kanske större än förståndet när datum valdes... :tomten Men det ska nog gå bra det här...

rust29 skrev:
2167505 Kan låta hårt och tufft men det är nog bra för Er att komma ut och se hojarna köra igen...
Kram

Jo, troligen... Life goes on, as they say... ;)

Tack alla för hjälpen, det gick ju bra det där!

Wheeliegirl skrev:
2186842 Kanon att det gick bra! :tummenupp
Men ni glömde dela ut skyltarna för SM till förarna....;) Alla skulle hjälpas åt att sätta upp dem....

Kanske ingen som sagt det till er?

Det var det ingen som sa något om...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka