Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja.. hänger ner lite under men huvud delen sitter i tanken, så har suzuki det iaf.
tackar...får väl svepa denna vodka o soda o dra mig ner till hojen o gräva lite.... skål
JO jag undrar denna enkla fråga...var sitter bensinpumpen på min yamaha r1 98 .... tack
Vad är felet?
Tickar det i bensinpumpen?
Har du dåligt med bensin i den, i så fall kan det va att den suger luft.
Testa att tanka den!!!![]()
nu har man hittat pumpen...efter lite grejande så insåg vi att det hade blivit övertryck i slangen till motorn så när man ryckte ut denna slang så kom det lite bensin ut o så började pumpen ticka igen....men sen startade den ändå inte...gissar på att jag dränkt stifterna eller rent av bränt dom ,jag stått ju o mattat när den inte startade ...(hojen hade ju stått till i 12 månader).så det kan vara kanske problemet...så nu ska man kolla stifterna...har ni några andra förslag eller nåt...säg gärna till!
Motorcykelmissbruk att låta den stå orörd över en hel säsong![]()
Kolla om du har gnista... skruva ur tändstiftet och håll det mot motorn (spetsen ska ha kontakt med blocket) så ser du om det kommer gnista. Annars kan soppan bli dålig också har jag hört men har ingen erfarenhet av det själv.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |