Hjälp! Södertälje!

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Ort
Södertälje
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
HAr två killar utanför hyreslyan nu med en snodd moppe...men snuten KOMMER INTE!=!=!=

Vad ska man göra som familjefar? 3 ungar?!!!

Brunnsängs centrum...
 
rfb skrev:
2366676 HAr två killar utanför hyreslyan nu med en snodd moppe...men snuten KOMMER INTE!=!=!=

Vad ska man göra som familjefar? 3 ungar?!!!

Brunnsängs centrum...


Ta på dig en strump-byxa över huvudet... låna kärringens...

Sen går du ner och gör va du ska....
 
rfb skrev:
2366676 HAr två killar utanför hyreslyan nu med en snodd moppe...men snuten KOMMER INTE!=!=!=

Vad ska man göra som familjefar? 3 ungar?!!!

Brunnsängs centrum...
Visa dig inte, dom skjuter skarp annars har jag hört.
 
rfb skrev:
2366676 HAr två killar utanför hyreslyan nu med en snodd moppe...men snuten KOMMER INTE!=!=!=

Vad ska man göra som familjefar? 3 ungar?!!!

Brunnsängs centrum...

Vem har dom snott den av?
Ålder på dem ?
Ta foto UTAN blixt på dem?
 
rfb skrev:
2366676 HAr två killar utanför hyreslyan nu med en snodd moppe...men snuten KOMMER INTE!=!=!=

Vad ska man göra som familjefar? 3 ungar?!!!

Brunnsängs centrum...

Sorgligt att man behöver fråga en sån sak. De e ju inga mördarmaskiner. Bara att säga att de får välja mellan att lämna tillbaks moppen o dra eller lämna tillbaks den och gripas.
 
Rask skrev:
2366787 Sorgligt att man behöver fråga en sån sak. De e ju inga mördarmaskiner. Bara att säga att de får välja mellan att lämna tillbaks moppen o dra eller lämna tillbaks den och gripas.


du e tuff o har inga ungar..

grattis.. skulle antagligen göra så jag me..

men man tänker nog lite annorlunda när man fått tre ungar.. man går inte fram till alla o leker tuff då...
 
rfb skrev:
2366676...men snuten KOMMER INTE!=!=!=...

Snuten kommer inte som i att dom har sagt ordagrant att dom inte tänker komma, eller dom är bara jävligt sega? Ta signalement på dom om du inte känner att du kan agera på annat sätt, och beskriv dom sedan tydligt tillsammans med moppen.
 
AndreasNo skrev:
2366842 du e tuff o har inga ungar..

grattis.. skulle antagligen göra så jag me..

men man tänker nog lite annorlunda när man fått tre ungar.. man går inte fram till alla o leker tuff då...

Tänk om hans granne står o ser hur de tar hans ungars moppe och inte gör nåt åt saken? Vad skulle han säga då? Sen anser jag det inte vara tufft men man skulle ju kunna önska att det fanns fler rakryggade i detta land. Kriminella har mycket serverat bara de ser lite hårda ut. De får ont precis som du o jag. Människor blir misshandlade o rånade varje dag medans folk står o tittar på för att de inte vågar ingripa :va
 
rfb skrev:
2366676 HAr två killar utanför hyreslyan nu med en snodd moppe...men snuten KOMMER INTE!=!=!=

Vad ska man göra som familjefar? 3 ungar?!!!

Brunnsängs centrum...

Var det en blå "crossmoppe"? Det försvann tydligen en sådan härifrån igår kväll.
Du skulle ha ringt, vi var ute hela högen o åkte vid den tiden....
 
Jag tog modet till mig och gick ner, klart de startar moppen direkt och åker iväg, VAD LESS PÅ SKITEN MAN BLIR!

Om någon saknar en ny crossmoppe, svart & röd så är det en "Kenny" som har baxat den...hörde det namnet om och om igen, tog 1 timme för snuten att komma...då var de borta sedan ett bra tag :mad:

Blivit stoppad 2 gånger runt området vid TPC golftävlingen, fått blåsa två gånger, men när man behöver en snut så...tråkigt.:mad:


PS. Menade att det var 3 ungar med moppen...har "bara" 1 själv...och man tar hänsyn till det plöstligt, 3 år sen hade man sprungit ner direkt... .DS
 
Rask skrev:
2366907 Tänk om hans granne står o ser hur de tar hans ungars moppe och inte gör nåt åt saken? Vad skulle han säga då? Sen anser jag det inte vara tufft men man skulle ju kunna önska att det fanns fler rakryggade i detta land. Kriminella har mycket serverat bara de ser lite hårda ut. De får ont precis som du o jag. Människor blir misshandlade o rånade varje dag medans folk står o tittar på för att de inte vågar ingripa :va

Självklart skulle man önska de, men som de e idag så har ju tyvärr inte dem kriminella några spärrar va de verkar så om man e trebarnsfar så tänker man nog mer på dem än sig själv o skulle säkert säga till dem om man själv bara fick spö men ja, jag vet inte...
Själv e jag nog lite för orädd i vissa lägen o åker säkert på en smäll snart nångång då de e kvar nån på inbrotten ja kommer på :P.. e väktare :S .. isch..
 
AndreasNo skrev:
2366926 Självklart skulle man önska de, men som de e idag så har ju tyvärr inte dem kriminella några spärrar va de verkar så om man e trebarnsfar så tänker man nog mer på dem än sig själv o skulle säkert säga till dem om man själv bara fick spö men ja, jag vet inte...
Själv e jag nog lite för orädd i vissa lägen o åker säkert på en smäll snart nångång då de e kvar nån på inbrotten ja kommer på :P.. e väktare :S .. isch..

Se, de sprang då han väl kom ut, alltså var de inte så hårda. Att vissa inte har några spärrar stämmer, men det e långt ifrån alla. Hur hårt klimat har ni i Karlskoga, verkar ju vara en liten stad.
 
I kga har ja hört att de kan va förjävligt ibland.. nyss hitflyttad igen men ja jobbar i Örebro.. de rätt lungt i Örebro iaf så de lungt, jag själv har inte råkat ut för nåt så jag har blivit avskräckt från att säga till... jag e rädd för att gå runt i en industrilokal som jag själv just larmat av så jag vet att de inte e några där men när ja kommer till ett inbrott traskar ja runt o letar bovar utan problem utan o tänka på att dem kan dyka upp bakom dörren o slå mig :D ja e nog lite korkad :tummenupp
 
Rask skrev:
2366964 Se, de sprang då han väl kom ut, alltså var de inte så hårda. Att vissa inte har några spärrar stämmer, men det e långt ifrån alla. Hur hårt klimat har ni i Karlskoga, verkar ju vara en liten stad.

Det tråkiga är att man är skrämd av allt som händer i södertälje, en polare fick en kniv i skallen för lite bråk i krogkön, en annan sköt(!) de sönder rutorna hos för att de trodde killen hade limmat på fel brud, Södertälje är slut.
Den är i verkligheten övertagen. Våldtagen. Jag skyller INTE på "icke-svenskar" för i denna stad är det nu bra mycket "svenskar" och andra som inte håller fingrarna i styr lika mycket, moralen är totalt slut...skitstad, synd att man har sitt sociala livfast i södertälje:rolleyes:

Ja, slut på denna historia.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top