Stephen
Action figure sold separately
Tack Rejvis men jag hittade dem..Ravetrancer skrev:jag har nog det bästa progget till det, kontakta mig på msn ravetrancer@wcx.nu
Uppskattas att du hjälper till iaf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack Rejvis men jag hittade dem..Ravetrancer skrev:jag har nog det bästa progget till det, kontakta mig på msn ravetrancer@wcx.nu
Jag hade kopierat dem till en annan mapp som jag hade gömt... Jag kom på att jag gjort så för att inte detta skulle hända men det tog en stund.... Och jag kan säga att jag inte var poppis här hemma under den stunden....SpoonMannen skrev:hur fann du bilderna? jag har gjort samma sak alldeles nyss. men då var det en snabbformatering som var boven... jag har provat en del prog med det skiter sig... så hur?

Stephen skrev:Jag hade kopierat dem till en annan mapp som jag hade gömt... Jag kom på att jag gjort så för att inte detta skulle hända men det tog en stund.... Och jag kan säga att jag inte var poppis här hemma under den stunden....![]()

Stephen skrev:Ok.. JAg sitter i kacket nu..![]()
Jag blåste min burk för ett par dagar sen och råkade radera flickvännens bilder från vår Thailandssemester. Jag har hört talas om att det finns program som kan hjälpa mig få tillbaka dessa..... Hur gör jag det??
Uppskattar all hjälp eftersom jag gjort bort mig totalt.. Tänkte inte efter utan det gick av bara farten..
Vet att denna liggeri fel flik men jag hoppas Swedie kan låta den ligga kvar då fler kollar här än i datorcentralen...
Gärna tips på program och hur man gör i själv programmet också...![]()
![]()
Backup på bilder, vart är smartaste stället att ha det på? CD-skivor? Måste nog också fixa backup, därav min fråga.McB skrev:Säg efter mig: backup, backup, backup.
Om man bara har apparaturen så är väl dvd-skiva smartast. Bilder har en förmåga att ta upp hiskelig plats.Bikerbitch skrev:Backup på bilder, vart är smartaste stället att ha det på? CD-skivor? Måste nog också fixa backup, därav min fråga.
Ett tecken på att jag borde ha varit på lektionerna och inte köpt loss mina betyg Bikerbitch skrev:Backup på bilder, vart är smartaste stället att ha det på? CD-skivor? Måste nog också fixa backup, därav min fråga.
fluppen skrev:Kan man inte bara återställa datan till senaste återställningpunkt...eller ange vilket datum man vill ha den till ??
Stephen skrev:Jag hade kopierat dem till en annan mapp som jag hade gömt... Jag kom på att jag gjort så för att inte detta skulle hända men det tog en stund.... Och jag kan säga att jag inte var poppis här hemma under den stunden....![]()
StAnger skrev:Att du inte var poppis kan ha med helt andra saker att göra. Som att borra i elledningar i väggen och sedan ringa elektriker för att byta propp. Sånt är dyrt har jag hört.![]()
Men lycka till med bilderna. Dom vill jag se...och inte det censurerade tjafset, utan hela motorn.
Om man nu gör likadant med cd eller dvd så blir de inte så lätt repiga i ett brandsäkert slåp, och avmagnetiserade, hoppas du syftar på band då, för en dvd eller cd blir inte avmagnetiserad..Biturbo skrev:Bästa backupen är en extra HDD (ex: USB, FW) som man BARA använder till backup och sedan låser in i brandsäkert kassaskåp när den inte används. Om man tänker ha datat på andra medier (ex CD / DVD / USB) så bör man ha två ex. av varje skiva etc. Då dessa relativt lätt blir repiga och avmagnetiserade.
scud skrev:Om man nu gör likadant med cd eller dvd så blir de inte så lätt repiga i ett brandsäkert slåp, och avmagnetiserade, hoppas du syftar på band då, för en dvd eller cd blir inte avmagnetiserad..
För det första så var det inte elektriker utan fastighetsskötaren.. Så det så...StAnger skrev:Att du inte var poppis kan ha med helt andra saker att göra. Som att borra i elledningar i väggen och sedan ringa elektriker för att byta propp. Sånt är dyrt har jag hört.![]()
Men lycka till med bilderna. Dom vill jag se...och inte det censurerade tjafset, utan hela motorn.
Stephen skrev:Ja pappa....
Och nu säger du efter mig....
Hoj, inte klocka... Hoj, inte klocka..... Hoj, inte klocka...![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |