Hjälp Panik!

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
GSXR 1000-K6
Nu är det såhär att jag beställde ett mattsvart kåpglas till min 954 -03 på en lokal mc affär här i kalmar (från allright)!
efter en vecka kommer paketet då har dom skickat ett blanksvart? då ringer vi å frågar varför, då svarar dom att det ja ville ha fanns inte inne det var man tvungen att beställa nytt.

Jaha tänkte ja men om ja beställt ett sådant kan man ju ringa istället för att skicka något som ja inte vill ha!! :huvet

I allafall så beställer vi då ett nytt sådant skulle ta 3 veckor ca oki detta var för 1 månad sedan så de va väl lugnt tänkte jag... fel fel fel
Var där inne i dag för 711 gången å frågade lite irriterat var de håller hus.. då ringer han å frågar, ingen verkar veta nått så tydligen så beställde dom det aldrig ! NU ÄR DET NÄRA BRISTNINGS GRÄNSEN!!!! :fatta!
så imån får ja pengar tillbaka med inget i gengäld för detta idioti!!

Så vet någon var ja kan beställa detta kåpglas bubble bubble mattsvart till honda cbr 954 -03 så är ja mkt mkt tacksam måste ha ett omgående........ eller om ni har tips på nån form av stämning! :Bugar

nej men hojen är typ blanksvart med mattsvarta fälgar och andra detaljer så ja vill ha ett sådant så det bryter lite i de svarta, å så är jag lite pedant med i och för sig! :)

Vilket märke var det på det glaset du beställde??
kolla vilka andra som har det märket och beställ från dom :tummenupp

ps. MRA har inte till 954an

//Lukas

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back