Hjälp (Ninjaclubsweden)

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Tjena, måste bara få hjälp av nån som vet nått på forumet! Har pmet Åberg som är moderator där, men han har inte varit inne på sh sen i början av december.

Aja, till probämet, kan inte skriva inlägg eller starta en ny tråd där? Det står såhär.

"Felet som uppstod var:

Tyvärr, du har inte tillstånd att svara på det ämnet."

Måste höra med pojkarna där om några saker..

/Christoffer

uggla skrev:
Tjena, måste bara få hjälp av nån som vet nått på forumet! Har pmet Åberg som är moderator där, men han har inte varit inne på sh sen i början av december.

Aja, till probämet, kan inte skriva inlägg eller starta en ny tråd där? Det står såhär.

"Felet som uppstod var:

/Christoffer

Var ett tag sen jag var inne där, men då var det inget vidare drag. Ställ du dina frågor här så får du säkert svaren du söker.

Kawwa skrev:
Var ett tag sen jag var inne där, men då var det inget vidare drag. Ställ du dina frågor här så får du säkert svaren du söker.

Kan jag ju göra också, men tänkte kolla där först. Många har hänvisat mig att det ska vara ett bra forum för kawasaki ägare, om man har frågor och så.

uggla skrev:

"Felet som uppstod var:

/Christoffer
Det är klart att det inte är lika många där som här men det är aldrig tomt och väldigt trevligt. :tummenupp

Var du inloggad ordentligt då? Har du varit inne sedan man bytte forum för en tid sedan?

Det finns ju en mail-adress till forumadmin där och jag fick svar efter någon timme. info@ninjaclubsweden.com

Ninjaboy skrev:
Det är klart att det inte är lika många där som här men det är aldrig tomt och väldigt trevligt. :tummenupp

Var du inloggad ordentligt då? Har du varit inne sedan man bytte forum för en tid sedan?

Det finns ju en mail-adress till forumadmin där och jag fick svar efter någon timme. info@ninjaclubsweden.com

Fick ett mail, där jag var tvungen aktivera kontot! Så nu äre löst! :)

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år