Har kostat mig 2 registreringbesiktningar samt strypningen på verkstaden och det intyget då + alla bensinpengar och hyra av kärra hit och dit med hojen samt allt jobb jag lagt ner vilket är många timmar med att bygga eget elsystem, blinkers och lite till + en dyr instrumentering.Busaberg skrev:Skit i alltihopa och kör e-reggat istället.Eller lägg pengarna emellan och byt åt dig en nyare lv-reggad Husa.Hur mycket har det kostat hittills?
Gissar på 5 tusen ungefär och det har inte kommit någon vart. Känns lagom kul att ge upp nu i sista skedet här när allt är fixat till 99%. Fattar själv inte vad som saknas men alltid ska det ju vara nåt skit.
Last edited:

Nu bollas jag mellan 2 myndigheter och hojen är varken E regg eller LV regg, något jag upptäckte när jag idag ringde och försäkrade / ställde på den. Visar sig att jag har körförbud för att hojen inte är korrekt registrerad, det pga den "pågående registreringen". Ush så krångligt! Trodde hojen skulle vara E reggad fram tills dess registreringen gick igenom.