Hjälp. Nån som bor på andra sidan pölen?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag behöver hjälp med en grej, av nån som bor i Usa eller Canada.
Det gäller ett inköp i 200-kronors klassen, ett mail, och en transaktion av tidigare nämda 200 kronor. Inget som ska skeppas.
PM:a för mer info.

Edit: Ja det är fullt lagligt. :tummenupp

Ja, det där låter ju verkligen lockande...

ehh, lite mer info kanske? jag är just nu i mexico men hade tänkt att åka upp till san diego över dagen imorrn

Ok då, jag behöver ha tag i en expansion till ett spel, eller rättare sagt reg-koden till expansion. Problemet är att det säljs inte i Europa, i butik i Usa kostar det ungefär $19, men om de ska skeppa skiten ville de ha 600:- (och jag är inte intresserad av själva mjukvaran, den kan jag få på TPB :yoparty )

Jag har även kollat på sk D2D varianter, men tyvärr så är de "country restricted".

Så, min tanke var alltså att nån vänlig själ kanske kan tjacka skiten åt mig därborta, slita upp paketet, maila/pm:a regkoden till mig inkl sina kontouppgifter, och sen kasta frisbee med skivan. Jag kan tänka mig att stoppa in nån hundring extra för besväret.

Näe... frakten borde ligga under hundringen om vi nu snackar något i DVD-storlek.

Näe... frakten borde ligga under hundringen om vi nu snackar något i DVD-storlek.

Ja det tyckte jag oxå, men vid försök till beställning så var de jävligt snabba på att lägga på nån "tax" och tull och fan vet allt. Slutsumman tyckte de hamnade på 600 skr. Det är ju lite svårt att tycka annat oxå när det är butiken själva (tror det vara Amazon dessutom) som hävdar det priset. :(
Iofs är det ju inga miljoner det handlar om, men principen att betala 200%+ för nånting bara för att, sticker lite i själen, dessutom om det går att lösa på annat sätt :)

Låter väl inte som en omöjlighet att jag kan fixa om jag åker upp till san diego igen. Men under veckorna jobbar jag, har dock planerat att åka upp dit en dag till innan jobbet här är slut.

Låter väl inte som en omöjlighet att jag kan fixa om jag åker upp till san diego igen. Men under veckorna jobbar jag, har dock planerat att åka upp dit en dag till innan jobbet här är slut.

PM:ar :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...