Hjälp- någon som vet hur man tar sig fram i Österike?

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
Har ett litet problem. I januari ska jag och några kompisar 2 veckor till Ktizbhül och Saalbach, ända problemet vi inte löst är hur vi ska ta oss i mellan orterna, samt hur man tar sig till från flygplatsen i Innsbruck. Antar att det finns någon form av transfer till flygplatsen. Finns det bussar eller är det taxi som gäller. Någon som vet något bra tips eller rent av kanske har åkt imellan förut?

tack på förhand Johan

Ni åker utan arrangör alltså...

Men kolla om det är nåt bolag som flyger till innsbruck och därifrån tar bussen med sina gäster till er ort. Isf kan ni med lätthet snacka med reseledarna på plats. Kan nästan lova att om ni frågar snällt så får ni åka med. Ge dom ett par bärs så löser det sig annars...

I annat fall är det väl taxi in till centrala innsbruck och sen tåg/buss därifrån.

Emellan sen vet jag inte hur. Men det finns garanterat nåra skibums där nere med bil som ni kan muta att köra er om det inte löser sig.

Ska ni till StAnton annars så ordnar sportresor buss mellan innsbruck och stanton, hos dom går det att ordna det mesta, sist ja va nere ivf...

/ Nicklas

okej, det kanske går... Lion alpin flyger ju till Innsbruck så man kanske kan lifta med dom om man har tur. annars får man åka den långa vägen. Vet att jag tittade på något svenskt skibum-forum för något år sedan kanske skulle fråga där men har glömt vad det heter, någon som vet vilket jag menar?

http://fahrplan.oebb.at/bin/oebb.w02/query.exe/e?S=Innsbruck+Chemieinstitut!&Z=Saalbach!&start=1

Det går att hyra bil enkel väg mot extra avgift. Det gjorde jag för två år sedan genom Hertz när jag landade på Geneve flygplats sent på kvällen utan vidare förbindelser till Verbier. Är ni ett par stycken som delar på kostnaden kan det rent av vara en lönsam affär.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg