Hjälp!!! Minneskortläsare strular

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Hej
Jag har en acer aspire 1454 (laptop) med inbyggd minneskortläsare men nu e det så att den vill inte läsa mitt nya 512mg kort men dom gamla som jag har funkar klockrent, ska väl då säga att dom är på 32 o 64mb.
Ringde acer o frågade, han sa att min läsare inte stödjer större kort GRRRRRRRR , då frågade jag om det går att uppgradera men det visste han inte :kocko jag trodde jag ringde till support men men.

Så alla datasnillen är det nån som vet om det går eller hur man gör för att uppgradera en sådan ???

Dator
Acer Aspire 1454 Lci

op-sys
XP pro

Enhetens namn
generic flash R/W usb device

Eftersom jag varken är en hacker eller kan dataengelska så bra hoppas jag att det finns nån vänllig själ som kanske vet hur man gör?
Tacksam för svar

:argpådato

Cyberdog skrev:
Hej
Jag har en acer aspire 1454 (laptop) med inbyggd minneskortläsare men nu e det så att den vill inte läsa mitt nya 512mg kort men dom gamla som jag har funkar klockrent, ska väl då säga att dom är på 32 o 64mb.
Ringde acer o frågade, han sa att min läsare inte stödjer större kort GRRRRRRRR , då frågade jag om det går att uppgradera men det visste han inte :kocko jag trodde jag ringde till support men men.

Så alla datasnillen är det nån som vet om det går eller hur man gör för att uppgradera en sådan ???

Dator
Acer Aspire 1454 Lci

op-sys
XP pro

Enhetens namn
generic flash R/W usb device

Eftersom jag varken är en hacker eller kan dataengelska så bra hoppas jag att det finns nån vänllig själ som kanske vet hur man gör?
Tacksam för svar

:argpådato
du borde fått med en cd till kort läsaren. spana i den efter en uppgraderings länk. om inte annat borde det finnas en länk på tillverkarens hemsida,

MDM skrev:
du borde fått med en cd till kort läsaren. spana i den efter en uppgraderings länk. om inte annat borde det finnas en länk på tillverkarens hemsida,

Jag har letat på deras hemsida och har kollat igenom alla skivor jag fick med datan men ingen lycka :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg