jesseboy
O med veten sär skrivare
Min kompis har en jättefin KTM lc4 640motard, men får den inte såld.
Han vill köra bana!
En kanonfin motard för dig som vill ha en LC4:a!
(edit: sorry, han vill sälja, lånade mitt ID... men den e garanterat grym...)
Han vill köra bana!
En kanonfin motard för dig som vill ha en LC4:a!
(edit: sorry, han vill sälja, lånade mitt ID... men den e garanterat grym...)
Last edited:
