Hjälp mig våga lägga ner mer...

Hagster skrev:
Jag har också strulat med en tjej i forshaga, eller ja Skived närmare sagt. Badade aldrig i älven dock.

Väg 240 mellan Väse och molkom är UNDERBAR! Dit och lägg ett par repor.

Och kör bana... Det är det bästa om man ska lägga ner eller vurpa.
Den rutten har jag inofficiellt banrekord på. Ingen idé, det slår du aldrig, fjunior.

Kul åkning i helgen som var...

Dagen före midsommar drog två kamrater med mej ut på hojen... Classe satte sig på min, påpekade att fjädringer var väldigt mjuk... :va Efter att Classe hjälpte mej med att ställa in en styvare dämpning bak blev det ju... HUR KUL SOM HELST Å KÖRA HOJ!!! :tungan

Det var så här det skulle kännas genom kurvorna :rofl

Vi drog upp till Munkfors och vidare mot Sunnamo (heter det så?) och det var inge fel på den vägen?! Fy satan va kul det har blivit att åka hoj och undan gick det också... Då jag låg bakom mina kamrater så blev det lättare att välja spår genom kurvorna men också lättare att köra fortare (än vad jag borde). :kocko

Detta resulterade inte i en total klotning :3freak men jag hamnade i fel körfält i en skymd kurva och det fick mej att tänka om en gång till... :skrämd

Men... det har iaf gett ngt! Och det har framför allt blivit mkt roligare att köra hoj!

Tack än en gång för alla tips & råd! :tummenupp

Åkte den berömda väg 241 mellan Sunne och Munkfors med Audin i helgen; vägen är skaplig nedåt Munkfors, men åt Sunne-hållet är det ojämnt och lång sträcka med oljegrus. Inte att rekommendera.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!