Hjälp mig välja supersportbil

Vilket av dessa as ska jag köra??

• Antal röstningar
    0
fulquotaren i sitt esse:hihi
men vadå, menar du att det är fel eller?...:D

:hihi

Men seriöst. Även om man inte kan få ut "fullt" utnytjande av en tex. R1a, så är det många som köper dem, dels för att man "vill ha" den, dels för att det är extremt/fräckt.

Jag anser att han TS ska välja den bil han tycker är "fräckast", då alla 4 bilarna säkert går rätt bra för att vara bilar.

Ferrarri, Lambo och Bentley är skrytbilar i första hand och sportbilar i andra hand.
Porschen är sportbil i första hand och skrytbil i andra.

Ferrarri, Lambo och Bentley är skrytbilar i första hand och sportbilar i andra hand.
Porschen är sportbil i första hand och skrytbil i andra.

Om man är "äkta" svensk *har all den avundsjuka som krävs etc* så är Italienarna skrytbilar. Annars är det bilar anpassade en person med god smak, eventuellt en livsnjutare.
Här i stan så har en kille köpt sig en riktigt fin 430 men han kör den inte i närheten bara för att slippa höra vilken skattesmitare han är etc :huvet

Gillar Porsche men jag hade valt Lambon.

:hihi

Men seriöst. Även om man inte kan få ut "fullt" utnytjande av en tex. R1a, så är det många som köper dem, dels för att man "vill ha" den, dels för att det är extremt/fräckt.

Jag anser att han TS ska välja den bil han tycker är "fräckast", då alla 4 bilarna säkert går rätt bra för att vara bilar.

jojo, men nu handlar det inte om att glida runt och glassa och visa upp sig och sitt tuffa i kanske en två-tre år innan han tröttnar på den, det handlar om att köra runt i en dag. och då kanske man vill få ut vad man kan av kärran? därför menar jag att de olika bilarna är lite olika anpassade för olika typer av körning, vilket för mig innebär att det är valet av körning som får vara med och bestämma valet av bil. sen så är det självklart upp till trådskaparen hur han gör, men han frågade ju trots allt oss hur vi skulle ha gjort och jag gav mitt svar:tummenupp
givetvis går alla fyra bra och det är ett ypperligt tillfälle för ts, men även om alla valen blir bra kan man ju fortfarande välja "bäst":)

Jäklar vilka priser :näsblod Vet inte om det är värt det faktiskt. Fast det klart. Betalar nån annan så :D Men jag hade hellre slängt pengar på att köra go-kart isf.

Mina leverantörer behöver ta ut ca 500.-/mil för att kunna hålla igång sina bilar, och det är tyvärr inget jag kan göra åt saken.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back