Hjälp mig välja RegSkylt

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Sitter å skall beställa ny RegSkylt.Såg att man kan välja med EU-symbol eller utan?Nån som har erfarenhet om vilken som e snyggast på en hoj med rensad bakdel?
Kanske inte e så stor skillnad men men om man nu ändå ska välja så....

reg-mc.jpg

om du väljer utan, så får du plats med skattekvittot & en lite reflex.
så slipper harry haffa klaga

själv kör jag med eu varianten

Du det spelar nog inte så stor roll. Spontant kan jag tycka att den högra är lite cleanare men det lär inte göra nån skillnad. :) Har den vänstra själv men den är så trasig o knycklig att man knappt ser EU-symbolen längre.

Trodde det var helt ute att köra med skyllt...

...om man läser andra trådar när man ska göra hojen snygg...

Jag tycker det känns mer som en politisk fråga!

Skulle aldrig ha en EU-skylt hur clean hojen än blev:yoparty

Tycker fan den med EU skylten är snyggare. Ser nyare ut, sen är det lite färg på den.

Ja jag hade avaktat en "stund" innan jag startade en tråd om.....ja vad egentligen:va

Givetvis den med EU-symbol.
Inte för att jag bryr mig, men alltid retar det någon. :D

Men herregud har du självförtroendet i en tablettask eller??

Vad har själförtroende med detta att göra?Trodde att detta var ett forum för att ställa frågor.Kanske hade fel?Skulle inte bli många trådar om man inte frågade eller vad tror du?

Ja jag hade avaktat en "stund" innan jag startade en tråd om.....ja vad egentligen:va

Läs rubriken så kanske polletten ramlar ner:tummenupp

Last edited:
På bil tycker jag det är snyggast utan EU-märket, men på hoj tycker jag det är snyggare med. Det blir så tomt ovanför skattekvittot annars, ser osymmetriskt ut.

Ja, ta den med EU-symbol. Men måla ett rött kryss över EU-symbolen.
Inte för att jag bryr mig, men alltid retar det någon. ;)

Me like:yoparty

Fast tyvärr är det nog farbror polisen det retar mest, får inte ändra en regskylt....

Vad har själförtroende med detta att göra?Trodde att detta var ett forum för att ställa frågor.Kanske hade fel?Skulle inte bli många trådar om man inte frågade eller vad tror du?

Läs rubriken så kanske polletten ramlar ner:tummenupp

Enligt mej så är det där en fundering som kan slinga förbi när man sitter och stryper en neger efter ett par groggar men inget man drar igång en tråd på ett forum med:blah

Enligt mej så är det där en fundering som kan slinga förbi när man sitter och stryper en neger efter ett par groggar men inget man drar igång en tråd på ett forum med:blah

Ok sorry fel av mig att frågan kom upp nu när jag skulle beställa ny skyllt å såg att man kunde välja mellan dom 2 skyltarna.Självklart skulle jag börjat fundera på det när jag festar eller när jag e på muggen för då tänker man ju absolut inte på annat än regplåtar :huvet (Tråkigt du måste ha när du dricker)

Ja, du valde verkligen rätt nick när du regade dig!

Undrar vad man ska välja...

DET ÄR EN REGSKYLT FFS!
DOM ÄR FULA, LEV MED DET!

HAHA fan detta börjar bli riktigt kul.Vet att dom e fula Kan det vara därför jag frågade vilken som ni tycker är minst ful?Jag vet vilken jag gillade ville bara fråga vad ni tyckte?Kanske var dumt.Tror iofs att alla svaren tyder på att fler har funderat på det.

Undra hur många som inte vågar fråga saker på detta forum pga alla spydiga kommentarer? :va

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup