Hjälp mig välja mobil

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
Vill ha en ny mobil då den jag har nu var uråldrig redan när jag köpte den (Sony Ericsson T230).

Den ska ha kamera, bilder med brao kvalité, gärna kunna filma lite också. Funka bra att ringa med ska den också göra. Mp3-spelare vore trevligt men om den äger på alla andra fronter så är det inget nödvändigt. 3-trams tycker ja e skit. Priset kan jag blunda för om jag kör på abonnemang och betalar månadsvis.

Är helt väck:näsblod på mobilfronten så tips mottages tacksamt.

SE k800i har allt det där och är en riktigt bra telefon. Den kan du köra både som 3g eller vanlig gsm. Har själv haft en sån och var supernöjd :tummenupp

Nu kör jag w880 men den faller på dålig kamera i ditt fall. Annars är det en grym telefon med bra batteritid (jag kör gsm på den).

k800i ska jag kolla in :)

Glömde säga att jag vill ha bra batteritid också. Inget ladda skiten stup i kvarten:tummenupp

Släppt en efterföljare på k800i nu. Ska inte skilja värst mycket. Men varför köpa en lite begagnad mobil ist för en helt ny modell? :D Är faktiskt själv ute efter mobil, men vette fasiken alltså. Väntar lite ist.

Nu kör jag w880 men den faller på dålig kamera i ditt fall. Annars är det en grym telefon med bra batteritid (jag kör gsm på den).

Håller med där, "primärkameran" är helt okej,
men den som riktas mot en själv är under kritik, sämre än en webbkamera för 100kr från 1998.

Hur ändrade du till bara GSM, jag gjorde det på min V800 men hittar inte på W880an :confused: :va

E-Ten glofiish x500

Har:
GPS
Wifi
kamera
touchscreen
osv osv (ja det går att ringa på den också)

Jag har k800, sjukt dålig batteritid, speciellt om man kör 3g. I övrigt en kanontelefon.

Håller med där, "primärkameran" är helt okej,
men den som riktas mot en själv är under kritik, sämre än en webbkamera för 100kr från 1998.

Hur ändrade du till bara GSM, jag gjorde det på min V800 men hittar inte på W880an :confused: :va

Inställningar/kommunikation/mobilnät/gsm/3Gnät, sen skall du välja Endast GSM.

Om du skall kunna ändra detta så får inte telefonen vara låst till 3 då dem inte stöder annat än 3g.

Batteritiden på K800i blir MYCKET bättre om man bara kör gsm på den också.

Jag är nöjd med min W850i.:tummenupp

Inställningar/kommunikation/mobilnät/gsm/3Gnät, sen skall du välja Endast GSM.

Om du skall kunna ändra detta så får inte telefonen vara låst till 3 då dem inte stöder annat än 3g.

Batteritiden på K800i blir MYCKET bättre om man bara kör gsm på den också.

Ahaaaa :D

Hade Vodafone (Telenor) på V800an men bytte nyss till 3 med w880:n :rolleyes:

Sony Ericssons Walkman mobiler är helt klart bra!!

Tänker då 900-Serien.Eller Nyare 800-Serien.

Har en W900i.(1gigs minneskort)

2 Megapixel Kamra.
Mp3 (Deras lurar får jättebra plats inne i hjälmen o känns knappt även när man kör långt)

Lyssnar man på mycket music så är det helt klart ett bra val. Och deras meny är så lätt att min mamma fattar......

Batteriet är bra men kollar man på Tv/Surfar mycke så är 2 batterier gott o ha.

Jag har med lagt in Grattisprogrammet Wayfinder Earth beta så kan man kolla kartor...Över allt. Man kan gå ner o Zooma in till 75meter.(ellr va det 25)
Hur som helst så använder jag det jättemycke när jag är ute på okända marker.

Lycka till med Mobilvalet!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>STAVNINGSFEL BJUDER JAG PÅ<<<<<<<<<<<<

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back