Hej!
Nu har jag beslutsångest som jag tänkte ni skulle hjälpa mig med. Har kollat upp lite bakdäck till min sebeärr och det är som följande.
1.Dunlop sportmax D208(funderar på 207 pga av livslängden) 1770 monterat och klart
2.Michelin pilot road 1775, 1900 för ett sport.
3.Metzeler mez4: 1840.
Jag kör som en
och aldrig på bana, jag har läst däcktrådar till förbannelse men det är mest "rejsfolk" som diskuterar där och jag är inte riktigt så extrem. Priserna är ju ungefär desamma så hjälp mig nu köpa ett bra däck som dessutom håller bra. Jag har kört slut på ett michelin pilot road nu, det har gått 1000mil!
Dock så har jag fått lite otäcka släpp med det däcket så jag är väl egentligen inte så sugen på ett sånt igen.
MVH
Chrille
Nu har jag beslutsångest som jag tänkte ni skulle hjälpa mig med. Har kollat upp lite bakdäck till min sebeärr och det är som följande.
1.Dunlop sportmax D208(funderar på 207 pga av livslängden) 1770 monterat och klart
2.Michelin pilot road 1775, 1900 för ett sport.
3.Metzeler mez4: 1840.
Jag kör som en
och aldrig på bana, jag har läst däcktrådar till förbannelse men det är mest "rejsfolk" som diskuterar där och jag är inte riktigt så extrem. Priserna är ju ungefär desamma så hjälp mig nu köpa ett bra däck som dessutom håller bra. Jag har kört slut på ett michelin pilot road nu, det har gått 1000mil! MVH
Chrille

, pirelli,dunlop, michelin hmm