hjälp mig välja 125:a Sm?

Tja, köp en Hyosung Karion 125 RT

Mannen, myten, legenden! välkommen tillbaka hit till "125 delen" på sh.
Du har nog dom smartaste svaren att komma med som finns där ute Ahlvik :tummenupp Du börjar i största Ahlvik anda att rekomendera en karion när han vill ha en supermotard, bra jobbat :tummenupp

Vad har hänt med era hojar pågrund av väg körning?

Hittils är jag sjukt glad att jag köpte en qvarna och körde på gatan men jag kanske bara haft tur?:confused:
min skuren 2 gånger på 2 h typ igges ett jävla gnäll på han om att allt pajar iaf, kan bero på att han bor i gnäll bältet. och rosens stog stil mest hela tiden.

min skuren 2 gånger på 2 h typ igges ett jävla gnäll på han om att allt pajar iaf, kan bero på att han bor i gnäll bältet. och rosens stog stil mest hela tiden.

Här säger man att gnällbältet ligger lägre :confused:

Var ligger de egentligen.
Men jag gnäller inte på att allt går sönder, jag gnäller på förra ägaren som inte kan sköta en hoj :huvet

hahaha!! han är TILLBAKA!!!!111ettett

För att bekräfta att han verkligen existerar tog jag en bild på hans vrålåk när han hade tagit sej in till "stan" i höstas. Tvivlar dock fortfarande på att killen lever på riktigt...

DSC00566.jpg

skit i att köpa världens finaste 125 cc .. man skäms ju ändå för den när man e 17 bast å alla tror att man kör runt på en moppe:hihi . Köp en billig Dt125 å kör sönder dne å så sparar du pengarna å köper något riktigt sen när du e 18:kiss

skit i att köpa världens finaste 125 cc .. man skäms ju ändå för den när man e 17 bast å alla tror att man kör runt på en moppe:hihi . Köp en billig Dt125 å kör sönder dne å så sparar du pengarna å köper något riktigt sen när du e 18:kiss
Vad spelar det för roll? Kör du hoj för att andra skall tycka du är ball? I så fall tycker jag synd om dig för det finns så mycket mer än det. ;)

Samt värdeminskningen är inte så brutal så han förlorar ju inte så extremt mycket i vilket fall. Men man ska ju inte köpa nytt för där är värdeminskningen hög, om man inte åker gasgas då. :rolleyes:

då sjunker den i värde ju. men köp en dt och kör bara lite värre än normalt så går du knappt minus i själva hoj priset

Edit: vad är en billig ? ca 15-20 lax ? eller pratar du äldre hoj ?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti