Hjälp Mig På Gelleråsen 12 Juli

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
För då ska vi fota!
Jag kommer fota åt actionpics och skulle önska att ni redan innan körningen "beställer" bilder av mig.

Berätta för mig vart ni vill bli tagna. Tänk att ha en fet bild på dig själv,knät i backen,fullt nedlägg du visar tummen upp.
Ha den bilden på kontoret på jobbet i vinter,för vintern kommer ha ha

Vi som fotar tar ca 500 bilder på en dag,ibland kanske 1000. Beroende på väder/teknik likn så blir 3-600 kanske bra.
I "värsta" fall vill bara 20 pers ha dom bilderna,medans man har bilder på 100 pers till. Då tycker jag at det är bättre att vi lägger krut på er som vill fastna på bild.

Jag har en tokrisig rollad lilablå K6:a som dras av en Silver saab 9-3. Kör i mellangruppen. Kom fram o snacka!

Bra eller dålig idé?

/Henrik

Toppen ide!
kommer nog vilja ha bilder!
kör en gammal blade svart å silver..
blev lugna gruppen för ja trodde de skulle bli min första ban dan men hinner ju med å åka på kinnekulle den 11 innan så får väl kolla om man kan byta upp till mellan om de finna´s plats..
Ses där å hoppas på gött väder!:tummenupp

Bra där. Vi kommer även peka ut dig på förarmötet så kan förare som är intresserade prata med dig under dagen.

/Nitrous

ja det är klart att man vill ha lite bilder :)
vart tar du för bilderna??

Toppen ide!
kommer nog vilja ha bilder!
kör en gammal blade svart å silver..
blev lugna gruppen för ja trodde de skulle bli min första ban dan men hinner ju med å åka på kinnekulle den 11 innan så får väl kolla om man kan byta upp till mellan om de finna´s plats..
Ses där å hoppas på gött väder!:tummenupp

Kanon! kom fram o snacka med mig så ska vi se till att du kommer hem med en fet bild,Kanske "råkar" du slanga ut på rakan med fullt styrutslag ;) (Drömmer)

Ses där hoppas på sol o fint :tummenupp

Kanon! kom fram o snacka med mig så ska vi se till att du kommer hem med en fet bild,Kanske "råkar" du slanga ut på rakan med fullt styrutslag ;) (Drömmer)

Hehe ja man kan ju alltid drömma:yoparty
Men försöka duger ju alltid!

Sak bara få ordning på min jävla koppling först!
Men fått lite tipps av dr bike nu så de ska nog ordna sig..
Hoppas jag..
Annars kommer ja inte ens platsa i lugna gruppen å definitivt inte råka slanga ur nån kurva men kommer ligga långsamt med höga varv med slirande koppling hehe:huvet

Nu har man ju fått på en hnytt michelin pilot sport (nån som kan säga mig att de e jätte bra å ja gjorde rätt köp)? Så nu väntar jag bara på nya lamellerna från stibix som skulle kommit idag!???? Men de har fortfarande inte fått hem dom!! hoppas verkligen de kommer imorgon! Sen e vi färdiga för banan!

Vilka kommer

Vilka kör denna soliga dag med Actionpics nu på torsdag den 12:e juli på Gelleråsen?

Hannez kommer väl
Triggerhappy?
Tkbhenke
Cowboy

Vilka kör denna soliga dag med Actionpics nu på torsdag den 12:e juli på Gelleråsen?

Hannez kommer väl
Triggerhappy?
Tkbhenke
Cowboy
Jag ska köra... Tar med kameran och ska försöka få till några bilder jag med. Jag kör också i mellangrupp så det kommer väl bli lite mindre bilder från den.

Ap ap ap inte bakhjulsköra på våra bandagar. Läs reglerna!

För övrigt vill vi ha sol, för jag ska köra och se om jag är för snabb för hinnas fångas av kameran din TKBHENKE :tungan

såklart

Tänkte mest på att pojken hade problem med kopplingen ;) Kan ju kanske bli lite att däcket fram släpplte lite lite :)

Jaha! Så du kör i snab, Shit cool! Låg bakom dig på gotland,, såg bra ut. Du blir snabbare o snabbare(Till skillnad från mig ha ha)

Du borde ju fastna. Säg till mig så ska vi fota massa

Ses snart!

Va du tjatar,Ja SKA lära dig knäskrapa :tungan

Plus att du är ett kameraluder ha ha Låna? Näänu blir det väl till att hyra. Kameror för 50 lax vill man ju gärna inte snubbla med.
Fast klart det vore kul o provskjuta lite :tummenupp

Kommer flickan o Rossi med?

Hur menar du nu??:jäs

Jag kan ta med min utrustning så kan du lubba runt med D2x och 70-200VR:tummenupp IS daaaaa SHIT !!

Nu e kopplingen ok å nytt däck i fram..
Så bara vi kommer hela genom kinnekulle med avalanche racing imorgon så syns vi på gelleråsen på torsdag!

Va du tjatar,Ja SKA lära dig knäskrapa :tungan

Plus att du är ett kameraluder ha ha Låna? Näänu blir det väl till att hyra. Kameror för 50 lax vill man ju gärna inte snubbla med.
Fast klart det vore kul o provskjuta lite :tummenupp

Kommer flickan o Rossi med?

Tack Bagheera :-)
Trin kommer, Rossi är oklart men förmodligen.

Min grejer kommer med, klart du skall testa lite med den...typ på oss ialllafall...eller iofs vi kör väl i samma grupp?

Tack Bagheera :-)
Trin kommer, Rossi är oklart men förmodligen.

Min grejer kommer med, klart du skall testa lite med den...typ på oss ialllafall...eller iofs vi kör väl i samma grupp?

Jag har fått på krachkåpor på min nu. Ser ut som Kalle & Cholkadfabriken har lackat den genom att doppa den i nåt jävla färgbad,,Su ska få se på rinningar! (+ att d vart fel färg)

Ser inte ut som min buse om jag säger så ;) HA HA

Lånar gärna vapnet o skjuter på er,d vet du.

Vi ses där :tummenupp

Okey, verkar som att jag tydligen kommer komma o köra :S

Så ta ett fotografi på mig jaaah

Bra bra. Säg till mig vilken grupp du kör i så fixar vi d :tummenupp

Last edited:
Jag har fått på krachkåpor på min nu. Ser ut som Kalle & Cholkadfabriken har lackat den genom att doppa den i nåt jävla färgbad,,Su ska få se på rinningar! (+ att d vart fel färg)

Ser inte ut som min buse om jag säger så ;) HA HA

Lånar gärna vapnet o skjuter på er,d vet du.

Vi ses där :tummenupp

Bra bra. Säg till mig vilken grupp du kör i så fixar vi d :tummenupp

Lugn grupp tror ja... ja vet ingenting, kollegan som fixat me dedär :gnissla

Inte så svår att känna igen, ja e nästan ända som inte e så cool så ja har svart ställ fast ja har svart hoj :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka