Hjälp mig nån!!!

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
E det någon som har ett förslag på hur man ska gå till väga om man har hittat en hoj 958,7km bort (googlemaps). Jag bor nämligen i jönköping och hojen e i umeå. Jag kännr inte riktigt för o bila upp och sen hem igen, även om hemresan skulle bli så j..la mycke roligare. Några ideér någon???

hej
jag har bil och tid
hur mkt betalar du :tummenupp

mvh peterpain

Fan de e bara å köra, körde 225 mil Torsdag-Fredag för min Renegade lite omväxling förnöjer fina lpånga raksträckor i Norrland :tummenupp

Ta en tur upp bakpå någon polare så har du sällskap på vägen ner ;-)

;-) Annars lät ju Tazadars erbjudande fint om du köper hojen osedd. Vad är det för moppe du hittat?

Natttåget Jönköping -Umeå. eller Tåg till Stockholm. Nattåget Stockholm-Umeå. Sen kör du hem den. Självklart med bärgningsförsäkring hos Falck om det är minsta tvekan.
Och tanka fullt i Umeå. Det finns nästan inga mackar de närmsta 10 milen söderut, "ödemark".

Jag skulle behöva hjälp med att få hem en xr600 frå köping - umeå :(

Kan inte köra upp den heller för att det följer med en jefla massa reservdelars

Förstår inte problemet, e ju bara som flera andra sagt att ta flyget upp och köra ner. 100mil kör man ju lätt på en dag.

Förstår inte varför folk skall hålla på och böka med skåpbilar eller fraktbolag.

E de delar eller grejor som man får med som inte får plats på hojen e de ju bara till att få säljaren att skicka som paket.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park