Hjälp mig med Paypal.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag har precis startat ett konto hos PP. Nu står det att gränsen för att "skicka betalning" är 750 USD. Denna kan höjas, jag vet. Men inte snabbt och smidigt nog. Som jag fattat det så är denna gräns enbart om jag skall "skicka en betalning" inte ta emot en "räkning"

Det jag undrar är då:

1 Om någon skickar mig en "räkning" på 1000 usd. Kan jag bara pröjsa den då?
2 Om jag betalar något för 500 USD. Är det "bara" 250 USD kvar då? Eller kan jag betala en annan räkning på 750 USD igen direkt efter?

Hjälp snabbt, tack!

nä du har en maxgräns först, sen får man regga sig och betala nån liten omkostnad för att få fortsätta använda paypal.

Jag körde iaf slut på de stålarna och fick då uppge kornumer o sånt, fick en kod skickad och reggade mig, klart.
Fast det tog fan nästan en vecka tat få kodfan, klart irriterande.

Detta var när jag betalade pengar till andra mao.

Silwer skrev:
nä du har en maxgräns först, sen får man regga sig och betala nån liten omkostnad för att få fortsätta använda paypal.

Jag körde iaf slut på de stålarna och fick då uppge kornumer o sånt, fick en kod skickad och reggade mig, klart.
Fast det tog fan nästan en vecka tat få kodfan, klart irriterande.

Detta var när jag betalade pengar till andra mao.

Jo.. Den där koden har jag också "skickat efter" men jag får den först när jag får min räkning på kortet = 15 Aug. Det funkar inte.

Menar du att gränsen är för att skicka pengar eller för att betala räkningar?

Biturbo skrev:
Jo.. Den där koden har jag också "skickat efter" men jag får den först när jag får min räkning på kortet = 15 Aug. Det funkar inte.

Menar du att gränsen är för att skicka pengar eller för att betala räkningar?
Jag misstänker att det är vilket som, men för min del var det att jag skulle skicka pengar men inte fick tills jag hade koden, som inte kom allt för snabbt kan jag säga, folk blev ju sura på mig.

Jag trodde det var nån snabb hantering av det så jag tänkte inte så noga på att jag kunde stå utan möjlighet att använda det betalningssättet.

Silwer skrev:
Jag misstänker att det är vilket som, men för min del var det att jag skulle skicka pengar men inte fick tills jag hade koden, som inte kom allt för snabbt kan jag säga, folk blev ju sura på mig.

Jag trodde det var nån snabb hantering av det så jag tänkte inte så noga på att jag kunde stå utan möjlighet att använda det betalningssättet.

Jag begriper inte... Är inte skitet knutet till mitt kreditkort just för att man skall slippa ha någon kreditgräns på PP kontot...

Fan då...

Biturbo skrev:
Jag begriper inte... Är inte skitet knutet till mitt kreditkort just för att man skall slippa ha någon kreditgräns på PP kontot...

Fan då...
Vad jag förstår är det först bara nån slags "prova på" period med en viss maxsumma, sen när du reggat dig tar de ju betalt för vissa överföringar osv och då finns ju inte den där gränsen.

Jag har inte kreditkort så jag vet inte hur krediten kommer funka, jag har bara ett vanligt betalkort så att säga och kan bara betala om jag har pengar på kontot.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8