Tjena, jo... har ställt husan o vila ett tag och nu vill jag ta tag i den sen kraschen på Anderstorp. Det jag inte kan lösa själv just nu, verkar vara kopplingen. Jag drar in kopplingen, och den tar inte bra nog för att frigöra bakhjulet. Så gott som att ha växeln i, även fast kopplingen är helt indragen.
Så jag funderar på vad som kan ha gått fel? Jag har monterat av originalstyret och kopplingen hängde på sidan av hojen i säkert 1 vecka. Kan det på något sätt orsaka att systemet inte vill funka?
Det har inte varit några läckage eller nånting...
O sen till slut, vad för kopplingsolja rekommenderas? Den jag har nu är iaf röd... det är allt jag vet. Min manual för hojen är inte hemma o .. ja, lika bra att fråga här bland kunniga.
tacksam för hjälp
Så jag funderar på vad som kan ha gått fel? Jag har monterat av originalstyret och kopplingen hängde på sidan av hojen i säkert 1 vecka. Kan det på något sätt orsaka att systemet inte vill funka?
Det har inte varit några läckage eller nånting...
O sen till slut, vad för kopplingsolja rekommenderas? Den jag har nu är iaf röd... det är allt jag vet. Min manual för hojen är inte hemma o .. ja, lika bra att fråga här bland kunniga.
tacksam för hjälp