Hjälp mig lyckas bättre i år!(tips om sommarjobb)

prulle skrev:
Nope Ska dom ha lågutbildad muskel kraft? :confused:

När jag jobbade för GE så hyrde vi in många lagerarbetare från Adecco bla. Minns inte vad de fick i lön, men hyffsat var det iaf. Dessutom soft jobb. Inget tänka, bara knalla runt...

Du får en bestämd månadslön men du får ju lika mycket för övertid så ja det lönar sig att maska:D

En normal dag så började jag 7 (det gjorde jag alla dagar) och slutade 15-16.

Jonathan skrev:
Jag tycker du ska söka hos en seriös bonde redan nu!

Finns som tur va inga inärheten av vaxholm förutom dom på bogesund. Far känner dom så ja ska höra efter om jag inte hittar något annat, men efter att ha bott 7 km från närmaste by som detvar 200 hus i.
Och ha jobbat hos en slavdrivare till bonde,
han var säkert extra jävlig bara för jag har finnare härkomst än han. :hihi

Så är jag VÄLDIGT trött på allt vad bönder heter.

Lugn skrev:
När jag jobbade för GE så hyrde vi in många lagerarbetare från Adecco bla. Minns inte vad de fick i lön, men hyffsat var det iaf. Dessutom soft jobb. Inget tänka, bara knalla runt...

Tack för tipset! Synd att det är inomhus men dom hyrs säkert ut till annat också. Dom borde ju garanterat kunna hyra ut en på sommarn när alla vetiga har semester!

Vikingarockaren skrev:
Du får en bestämd månadslön men du får ju lika mycket för övertid så ja det lönar sig att maska:D

En normal dag så började jag 7 (det gjorde jag alla dagar) och slutade 15-16.

Okey så du hade 12555 i månaden? de va ganska kast faktiskt.. Hade kännat på att bara dra in 9999 och inte behövt betala inkomstskatt. (eller är det någon annan siffra på det?)

prulle skrev:
En dum fråga, men vad gör man på en lim fabrik?

Lim

Nej vi fick färdigt lim till vår avdelning som vi sedan tappade i flaskor och tuber och patroner.. Mitt tips var egentligen att kolla upp alla fabriker i ditt närområde. Där kan du säkerligen få ett välbetalt arbete.

Vad ska jag jobba med i sommar? Vi har en ort på 9000inv. Nästan bara industri, men det är så grymt tråkigt att sitta o fila hela dagarna (gjort det i 2½år) och tjäna bara 57kr/tim.

Min kompis jobbade på sågverk, tjänade 107kr i timmen och han är bara 17 :S Kanske söka dit, vill ju ha lite muskler till ;)

Vet ni va man kan söka till när man inte har nån utbildning klar än? Börja jobba i butik, ex klädbutik, eller brukar de kräva utbildningar? Skulle helst jobba på ett jobb där man får tänka lite och bygga något. Tipsa på nu :)

Finns det några administrativa sommarjobb? Jag hatar att röra på mig, vill helst sitta hela dagarna och stämpla papper eller liknande..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti