letade efter batteriet igår, tydligen vet alla utom jag var de brukar sitta, så jag slet av all plast jag kunde hitta innan jag tillslut fan skiten under sadeln
i alla fall, bakom vänster sidokåpa på hojen (gsxr 750 - 97) hittade jag en vit plastbehållare med nivåmarkeringar på, där e vätska inom markeringen (tur?) o en slang som sitter fästad längst upp. anledningen till att jag undrar om va burken e till är att det är bara längst upp som slangen e fast, nederänden bara hänger
frågan e alltså . . . va e de för behållare och borde slangen sitta fast nån mer stans . . . jag kunde inte hitta nån ensam nippel iaf. eller kan det va expansionskärl till kylaren? fastän det sitter under kylarnivån . . .
sen e det väl som en vis man här inne en gång skrev:
jag vet att det e fel forum, men man får mer svar här . . .
i alla fall, bakom vänster sidokåpa på hojen (gsxr 750 - 97) hittade jag en vit plastbehållare med nivåmarkeringar på, där e vätska inom markeringen (tur?) o en slang som sitter fästad längst upp. anledningen till att jag undrar om va burken e till är att det är bara längst upp som slangen e fast, nederänden bara hänger
sen e det väl som en vis man här inne en gång skrev:
jag vet att det e fel forum, men man får mer svar här . . .