Hjälp mig hitta....

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date

Kia

Guest
Alla som nu känner till Uppsala, snälla slå era kloka huvuden ihop och hjälp mig här innan jag blir riktigt förtvivlad.

Jag behöver hyra en fin lokal (gärna i anslutning till en fin trädgård men inget måste) i eller strax utanför Uppsala. Ska rymma ungefär 40-50 pers. Gärna ha kök. Åsså inget alkoholförbud. Alltså, det ska vara en festlokal där det är okej att ha fest med egen mat och egen sprit.

Har Ni några bra förslag?? Pm:a eller släng in ett svar i tråden...

SNÄLLA HJÄLP!!

Alla som nu känner till Uppsala, snälla slå era kloka huvuden ihop och hjälp mig här innan jag blir riktigt förtvivlad.

Jag behöver hyra en fin lokal (gärna i anslutning till en fin trädgård men inget måste) i eller strax utanför Uppsala. Ska rymma ungefär 40-50 pers. Gärna ha kök. Åsså inget alkoholförbud. Alltså, det ska vara en festlokal där det är okej att ha fest med egen mat och egen sprit.

SNÄLLA HJÄLP!!

Kolla gamla Prästgården i Stabby (nära där Nalken bor) är ju centralt och riktigt mysig lokal med kök..., har caterat mat dit ett antal ggr å då har det varit runt 40-50p, tror att dom tar runt 2000:- i hyra..., du har ju även sunnersta stugan du kan hyra, dom har ochså kök samt riktigt mysig lokal....

Last edited:
ojoj giftemål på G??? :gnissla

SNÄLLA HJÄLP!!

Bergsbrunnagården i Bergsbrunna kan rekomenderas starkt. Vi hyrde den 3 år på raken för nyårsfetser för 8 -10 år sedan. Billig och bra. Vi brukade vara drygt 50 pers och det var inte trångt.

Musikum. Man kan hyra bara en av våningarna och då passar det nog till 50 pers. Fin gräsmatta med träd bakom knuten.

(Ligger vid Ekomomikum eller vad det nu heter nuförtiden)

SNÄLLA HJÄLP!!

Uppsalahem har en lokal vid brantingstorg som garanterat rymmer 50pers
Det finns bord, stolar, en scen och ett litet kök.

Jag har inte kvar kontaktuppgifterna,
men gå in på Uppsalahems kontor på Brantingstorg och fråga. :tummenupp

Tack snälla för alla bra tips. :pannkyss

Vi har nu löst problemet och hittat lokal. :yoparty

Kör försiktigt i vårsolen!!! :tummenupp

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back