Hjälp mig hitta filmen!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För nåt år sen var det någon som postade en kortfilm som jag helt plötsligt kom att tänka på nu under kvällens gång. Men jag kommer inte ihåg vad den heter.

Följande utspelar sig: En man vaknar upp och han har varit med om en motorcykelolycka. Förvirrad och vimsig. Går fram till vägen. Trillar ihop (?) Får sen lift av någon bilförare till närmaste mack (?).

SPOILER ALERT. Jag tyckte filmen var riktigt bra så om man inte har en blekaste aning om vad jag snackat om hitills och tycker det låter spännande och vill se utan att veta vad som komma skall så får man la försöka unvika att läsa vidare... :gnissla

Han ringer till sin kära men kommer fram till mobilsvaret och då får man se henne i bild ligga död där han vurpade...

Någon som känner igen sig?

Tung film :(

Minns jag såg den på 125-tiden, det fick mig att ta en funderare, men när man är 16-17 så är den funderaren rätt kort..

Instämmer med föregående, var rätt tung. Har inte sett denna innan men helt klart värd de 9 minuterna:tummenupp

Tänkvärt ... särskilt om man inte var med i själva olyckan. Togs upp bra i den engelska filmen .. kolla om det anns flera inblandade ... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back