Hjälp mig hitta ett moderkort!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Kan någon hitta ett Asus p4gd1 (Länk)till mig? Tillgången verkar vara något begränsad...
Eller ge tips på ett likvärdigt, och då menar jag inte tips på att jag ska byta socket och minne osv.
Tack på förhand, jag verkar gå bet på det här.

Jag vill nog gärna ha 4 platser för minne. Det blir ju ett sketadyrt kort om jag blir tvungen till att handla 2x1024 stickor till.
Asrock-kortet tror jag inte kan ta alla pci-e kort tyvärr. Det är iofs hörsägen men jag vågar inte chansa. Jag såg en lista på vilka grafikkort som var komplatibla och det var inte så många. Någon som vet säkert?

Victor skrev:
2085157 Jag vill nog gärna ha 4 platser för minne. Det blir ju ett sketadyrt kort om jag blir tvungen till att handla 2x1024 stickor till.
Asrock-kortet tror jag inte kan ta alla pci-e kort tyvärr. Det är iofs hörsägen men jag vågar inte chansa. Jag såg en lista på vilka grafikkort som var komplatibla och det var inte så många. Någon som vet säkert?

jag har ett asrock.. kommer inte ihåg modellnamnet men de funkade med ett r9700pro å nu kör ja ett x1800xl

såg nu att de bara har 2 dimm platser.. bara leta vidare då :)
de jag har med ett s939 har 4 platser.. fast de bara kosta 650 spänn :banana

Last edited:
Mr K skrev:

Tack, du är ju en klippa. Eftersom du verkar ha koll så kan väl du förklara om jag åker på fraktkostnad + tull om jag handlar av honom? Även om jag får det för utgångspriset så blir det knappast billigt med frakten, eller?
Det andra kortet du länkade till var uppe tidigare, jag vill helst ha ett med 4 minnesplatser.
Jag väntar på svar från komplett oxå, dom kanske hande något liggandes i deras "testlab" som dom kunde sälja.

Auktionen avslutas om 1tim 16 min. Ring mig innan det avslutas.

Pris nu $130
Frakt $30

Just nu är priset hemma i sverige 160*8=ca 1280kr. Men detta är en auktion så priset kan öka. Ring mig och berätta vad du är villig och betala MAX för detta inkl frakt så kan jag buda till dig.
0705206481
Victor skrev:
2087121 Tack, du är ju en klippa. Eftersom du verkar ha koll så kan väl du förklara om jag åker på fraktkostnad + tull om jag handlar av honom? Även om jag får det för utgångspriset så blir det knappast billigt med frakten, eller?
Det andra kortet du länkade till var uppe tidigare, jag vill helst ha ett med 4 minnesplatser.
Jag väntar på svar från komplett oxå, dom kanske hande något liggandes i deras "testlab" som dom kunde sälja.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg