Hjälp mig hitta en CBR 1000RRA

Finns en del updates på 09as motor som inte alla 08er har.
Inga hästar vi pratar om utan koppling och att dem drar lite olja tex.

ABS fanns inte 08. Jag har full förståelse om man vill testa att ha ABS på sin hoj. Även om en meriterad racing-putte kan bromsa bättre utan så innebär det att inte alla kan. Finns en del meriterade som är/vart frälsta när det kom på bladen dessutom...

Skit i abs:en då... och varför en 09:a? E väl samma 08:a..
(o varför abs... hur ofta bromsar du på grus me en sporthoj, eller hur ofta kör du snabbt i spöregn? )

Så en 08:a i valfri färg för ca 100 000:-... (ja har precis sparat 20 000:- i din budget, :tummenupp)

Lycka till iaf !

Denna borde väl uppfylla dina krav om du orkar lägga lite tid på att plocka hem den.

http://www.subito.it/honda-cbr1000rr-abs-brescia-13984983.htm?last=1

Annars kan du ta hjälp av http://www.twinmoto.com som regelbundet hämtar hojar från Italien och säljer till dom större begagnathandlarna runt om i landet.

Good stuff! Givetvis är ju en sv-såld det bästa då dessa omfattas av 5 års garanti medans EU garantin är 2 år.
Jag har skickat dom ett mail iaf och kollat läget, priser mm mm.

Tack för tipset!

Finns en del updates på 09as motor som inte alla 08er har.
Inga hästar vi pratar om utan koppling och att dem drar lite olja tex.
ABS fanns inte 08. Jag har full förståelse om man vill testa att ha ABS på sin hoj. Även om en meriterad racing-putte kan bromsa bättre utan så innebär det att inte alla kan. Finns en del meriterade som är/vart frälsta när det kom på bladen dessutom...

ja de där me kopplingen har ja hört va lite strul på 08:an..

ang abs, ja har ju inte provat själv... men så länge vi pratar torrt underlag o inge grus, så kvittar de ju raceputte eller inte, då låser man aldrig upp hjulet. (vid nedlägg me broms räddar inte abs:en dig heller) I min värld är de ett säkerhetsnät om man bromsar hårt i regn, alt rullgrus/damm.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph