Hjälp mig hitta en CBR 1000RRA

Pirate

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
Ingen just nu
Letar med ficklampa, lykta, svetslåga och lysrör efter en begagnad CBR 1000RR ABS. Verkar ju helt kört!
Hittat några hos försäljare men som inte håller måttet.
Antingen har dom gått 1500 MIL eller så har dom fel färg ( jo jag är lite knas med färgen ), eller så saknas ABS/CBS

Repsol eller Psiren Blue är enda som duger.

Så har ni nån att sälja eller hört nått från nån polare som hört från sin farmor att hon kanske ska sälja sin etc, så hör av er! :)

Vore tacksamt att få blåsa några rundor innan snö helvetet kommer till byn :yoparty

Ha de gött!

p.s hittelön i riktiga pengar utlovas vid affär d.s :banana

Ingen ABS/CBS tyvärr :/
Har ringt och kollat med handlaren.

Tack för tipset iaf !

Eller så köper du en i en annan färg, för ett par tusenlappar lägre pris och lägre mil om du har tur.. och köper repsolkåpor från hongkong..

Vurpa gör vi alla förr eller senare, lika bra att ha på billiga kåpor redan från början..

jo det är abs på den...

står tom i annonsen(Broms fram: Skivor 320 mm, ABS Broms bak: Skiva 220 mm, ABS) och när jag var och kikade på den så hade jag för mig att det var abs..

den du pratade måste ha sagt fel ?!

den e jäääääfla fin i verkligheten och hade jag haft de pengarna så hade det nog blivit affär..!

Last edited:
Jag är inte jätteduktig på honda men är det inte så att dom utan abs har 3kolvsok och dom med 2?

jo det är abs på den...

står tom i annonsen(Broms fram: Skivor 320 mm, ABS Broms bak: Skiva 220 mm, ABS) och när jag var och kikade på den så hade jag för mig att det var abs..

den du pratade måste ha sagt fel ?!

den e jäääääfla fin i verkligheten och hade jag haft de pengarna så hade det nog blivit affär..!

MEN jag kan sett fel ?:huvet

HRCn är jävligt fin!

Har för mig att det låg en ute som gått 1400 mil för 119900:-

Tycker inte 1500 mil är speciellt mycket, sen var det en återförsäljare så dom kan väl lämna någon form av garanti utöver Hondas.

Last edited:
Haha, :tummenupp var precis på G att skriva detsamma..

Den är skrot. Men hade ägaren varit förutseende, så hade han kopplat ur mätaren, då hade säkert hojen varit i nyskick ... :gnissla

Det här var svårt...

Följande Fireblades med ABS har jag hittat.

*HRC färgad med 1390 mil på mätaren för 119.000kr
*Repsol med 450 mil på mätaren för 140.000kr
*Grå med 170 mil för 139.000kr

Fel färger eller för dyra i förhållande till årsmodell och mil, tycker jag.

Prioritet 1 ligger nu på en "Psiren Blue" färgad med ABS för rimliga pengar ca 120.000kr och ca 500mil, vilket är vad Honda värderar sina 09:or med ABS för i år.

Jakten går vidare och tips emottages tacksamt! Hittelön på 500kr kommer betalas till den som får fram en Psiren blue eller Repsol som möter kriterierna ovan.

Take care out there!

Det här var svårt...
Jakten går vidare och tips emottages tacksamt! Hittelön på 500kr kommer betalas till den som får fram en Psiren blue eller Repsol som möter kriterierna ovan.
Take care out there!

Skit i abs:en då... och varför en 09:a? E väl samma 08:a..
(o varför abs... hur ofta bromsar du på grus me en sporthoj, eller hur ofta kör du snabbt i spöregn? )

Så en 08:a i valfri färg för ca 100 000:-... (ja har precis sparat 20 000:- i din budget, :tummenupp)

Lycka till iaf !

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...