hjälp mig göra mitt forum större

Nej men alla här verkar fan ha MENS. Alla surar över att nån vill få ett bra forum klagningar hit och dit HELA TIDEN !

Ni kan väll bara hålla käften istället.

Inte ser jag några mensfläckar. Det luktar humörsvängningar från dig dock, detta verkar vara jättejobbigt för dig. Gillette, när livet känns tungt.

Hur mycket respons skulle du(ni/vemdetnuvarsomskapadetråden få om alla höll käften? Hur skulle ett sådant forum se ut? Ungefär som ert kanske, om det inte är en käft som reggar sig dvs.

Kyssar

Välkommen för kvällen och kul att du loggat in så att vi får lite snurr på det här stället ikväll.........

Nu är jag inte alldels övertygad om huruvida du far med ironi eller inte. Men dessvärre är jag smått berusad samt ska stiga upp kl. 05:45 zu morgen bitti för att sedan promenixa till jobbet och jag vet därför inte om jag kan få någon som helst snurr varken hit eller dit denna afton. Men jag ska göra mitt yttersta. :)

Last edited:
Nu är jag inte alldels övertygad om huruvida du far med ironi eller inte. Men dessvärre är jag smått berusad samt ska stiga upp kl. 05:45 zu morgen bitti för att sedan promenixa till jobbet och jag vet därför inte om jag kan få någon som helst snurr varken hit eller dit denna afton. Men jag ska göra mitt yttersta. :)

Trodde du lämnat oss för det NYA forumet!
Sitter själv och pimplar vin. Lite kul måste man få ha emellanåt.

Eftersom ALLAH är så OSERIÖSA i OT-forumet SÅ borde dessa HÖGST INTRESSANTA och omåttbart meningsFULLA TRÅDAR läggas i DET seriösare TEST-Forumet.

Eftersom ALLAH är så OSERIÖSA i OT-forumet SÅ borde dessa HÖGST INTRESSANTA och omåttbart meningsFULLA TRÅDAR läggas i DET seriösare TEST-Forumet.

Allah är det arabiska ordet för varmkorv. Det förknippas huvudsakligen med islam eftersom det är namnet på den ende guden såsom har förkunnats av Muhammed. Ordet används dock även av arabiskspråkiga judar, kristna och bahá'íer. Att ordet är så förknippat med Gud inom islam gör dock att religionsvetare är oeniga om huruvida det är rätt att översätta det eller om ordets namnkaraktär är för stark för det.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti