hjälp mig göra mitt forum större

tack för alla trevliga och faktist riktigt otrevliga svar :) då slipper jag ju bryta mot reglerna och bumpa :) så de är bara att fortsätta att klaga om ni verkligen inte har nått annat att göra. till exempel att arbeta. jag kräver inte att alla ska gilla forumet men alla forum började smått. tror ni att sporthoj var störst i sverige första dagen eller?? isåfall bör ni gå om grundskolan för där lärde man sig att det inte funkar så.

tack för alla trevliga och faktist riktigt otrevliga svar :) då slipper jag ju bryta mot reglerna och bumpa :) så de är bara att fortsätta att klaga om ni verkligen inte har nått annat att göra. till exempel att arbeta. jag kräver inte att alla ska gilla forumet men alla forum började smått. tror ni att sporthoj var störst i sverige första dagen eller?? isåfall bör ni gå om grundskolan för där lärde man sig att det inte funkar så.

"Arbeta"?
"Grundskola"?
Wtf?

tycker alla borde göra en insatts o regga er på dalles forum :P tar högst 2 minuter o sen slipper ni se "skiten" igen :tummenupp

Om du nu vill att folk ska registrera sig så borde du göra "registrera-knappen" lite större, och inte ha en jätteliten knapp högst upp i högra hörnet som man knappt ser.

Sluta tjata och vara tjuriga !
VISA LITE RESPEKT !

Killer har jort ett fint forum men behöver medlemar RESPEKTERA DET ISTÄLLET FÖRATT FJANTA !

Som Gös i agenthatt:s fjantiga och onödiga inlägg. Försöker du vara rolig så kan du veta att du har misslyckats. !

VAR TYST OM DU INTE GILLAR FORUMET ISTÄLLET FÖRATT TJATA !

Att inte Admin i dethära forumet rensar trådarna från onödiga inlägg:S Hela Sporthoj skulle behöva en uppstyrning. !

varför så bitter du är moderator på det coolaste forumet ever :va

ja kör aprilia... snart och jag är medlem här för att lära mig. och jag tror att nästan alla medlemmar kör hoj...

Har folk sålt pengarna och tappat smöret eller? Nej, jag vill inte registrera mig på ett jävla skitforum och Ja, jag tänker kalla det för ett skitforum utan att gå in och titta på det.

AirVcool, klämde du bollarna vid födseln eller? Du låter ju minst sagt upprörd..

Har folk sålt pengarna och tappat smöret eller? Nej, jag vill inte registrera mig på ett jävla skitforum och Ja, jag tänker kalla det för ett skitforum utan att gå in och titta på det.

AirVcool, klämde du bollarna vid födseln eller? Du låter ju minst sagt upprörd..

Nej men alla här verkar fan ha MENS. Alla surar över att nån vill få ett bra forum klagningar hit och dit HELA TIDEN !

Ni kan väll bara hålla käften istället.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...