Hjälp mig, fort. :)

Är den här filmen

• Antal röstningar
    0

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Film, Bajkerbojs. (!)

Innan idag, spelade jag in en typ hojrelaterad film. Man får nog kalla den en parodi på alla hårda bajkerbojs som brukar flasha med sina tricks etc här.

http://sporthoj.years2.com/thehojfilm-.wmv

(Jag blev faktiskt extremt sugen på att köra bara av att ta på sig delar av utrustningen.) :4skrika

Edit; Tackar Matte, som hjälpte mig att lägga upp filmen.

Nu kan ni börja håna mig. :D

Last edited:
TACK.

Fast. brukar det ta lång tid att överföra ? Verkar ta en himla tid och filen är ändå bara på ynka 4 mb. ..

säg till när den kommer upp! Ska på fest om 25 min och hoppas hinna se "sporthojboyz" innan dess :hihi

Magz skrev:
säg till när den kommer upp! Ska på fest om 25 min och hoppas hinna se "sporthojboyz" innan dess :hihi
dra ut en länk nu så fort dyu kan.. skål föresten och gott nytt år :fyllisar

edit.. hittade din fil, men den är på noll mb.

Vet, har inte lyckats få upp skitet. : P Men alltså. Sitt inte och vänta på den. Ni kmr inte veta om ni ska skratta eller gråta. :) Det är den bästa filmen jag har gjort. (endast gjort en.)

Fast den innehåller allt som alla andra hårda bajkerfilmer gör. Hårdrock,stoppie,wheelie,krash och en liten "burnout".

Hojen är dock på färre kubik än den jag har nu. färre än 50 åxå. sen får ni lista ut resten själv. Hoppas ngn som vet snart skriver här, så att jag kan lägga upp den.

Last edited:
Jag skiter i det här nu, får lägga upp den imorn. Jag kommer in på FTPn men hela tiden "No permission". :4skrika Gott nytt år.

Den som dricker mest, är bäst. :fyllisar (Det rimmade iaf).

Last edited:
Kladda hem en FTP-klient, t.ex. FileZille.

Sedan ansluter du med den till servern, bläddrar fram rätt mapp och kladdar upp den dit. Vips finns den där.

MarcusG skrev:
Kladda hem en FTP-klient, t.ex. FileZille.

Sedan ansluter du med den till servern, bläddrar fram rätt mapp och kladdar upp den dit. Vips finns den där.

I'll make a try. Tackar.

Men jag måste ju ha ngn host. Vad ska jag välja där ? sporthojs FTP ? :S (Jag är ingen hacker. :D )

Edit;

Gick inte mkt bättre, fortfarande "No permission" . :/

Ingen som vet ngn annan FTPsida där jag kan lägga upp den då ? Just nu ligger där typ 2 filer på SH's FTP på 0 mb, för att skiten inte funkar. GAH. :huvet

Last edited:
Vad är de för fil-format...? Och har den åäö i sig i namnet...?

Det får den näämligen inte ha...

zpeppy skrev:
Vad är de för fil-format...? Och har den åäö i sig i namnet...?

Det får den näämligen inte ha...

wmv. Den heter Thehojfilm.wmv. I FileZilla kmr det upp, Respone 550, CANNOT STOR, No permission. Men hur gör jag för att bli inloggad, få behörighet till sporthojs FTP ? Trodde den var öppen för alla ? Har provat att logga in med "sporthoj/sporthoj" men det funkar inte då heller. Fortf samma fel. : / :gnissla

Haha, hör med "John" här på forumet han kan hjälpa dig att få upp den på sporthoj.years2

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT