Hjälp mig finna högtalare.

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Jag skall komplettera min nyinköpta bärbara pc med ett par schyssta högtalare.
Kravet är att det skall vara hyffsat kompakta grejer då jag reser mycket, men dom skall ändå leverera dunkadunkamusik och bistå med bra återgivna pistolskott när jag tittar på film.
Sedan behöver dom inte kosta en miljon kronor och vara det absolut bästa, men classeisjöngrejerna kan vi slopa där går min gräns.

Skall man ha 5.1 ljud eller räcker ett par schyssta tvåvägs?

Seså hjälp mig nu snälla.

Och jag letar efter en 600-kusars Supra som inte drar mer än en liter milen fullgaskörning.

Köp ett par bra lurar, enda alternativet i ditt fall. Du kan ju inte kånka runt på ett 5.1-system

Jag köpte dom mest välljudande (och snygga) högtalarna jag hittade, blev Harman Kardon soundstick II. Spelar som sagt jäkligt bra men är inte alls särskilt resevänliga då suben är ganska klumpig samt att det är ganska bra tyngd i dom!

Kostar dessutom en ganska bra slant...

FreddaGädda skrev:
2385302 Och jag letar efter en 600-kusars Supra som inte drar mer än en liter milen fullgaskörning.

Köp ett par bra lurar, enda alternativet i ditt fall. Du kan ju inte kånka runt på ett 5.1-system

Jag reser alltid med min kombibil så det är inte omöjligt.

Rocky skrev:
2384208 Jag skall komplettera min nyinköpta bärbara pc med ett par schyssta högtalare.
Kravet är att det skall vara hyffsat kompakta grejer då jag reser mycket, men dom skall ändå leverera dunkadunkamusik och bistå med bra återgivna pistolskott när jag tittar på film.
Sedan behöver dom inte kosta en miljon kronor och vara det absolut bästa, men classeisjöngrejerna kan vi slopa där går min gräns.

Skall man ha 5.1 ljud eller räcker ett par schyssta tvåvägs?

Seså hjälp mig nu snälla.

dunkadunka pistolskott o litet format går inte ihop. du måste dra en gräns nånstans antingen kompakt eller kraftfullt du kan inte få båda, o endast du vet hur kompakt eller hur kraftfullt du behöver

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg