Hjälp mig. Fina priser!

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Håller på att göra ett projekt i skolan där man ska analysera ett företag.

Nu behöver jag bara en reklambild som jag kan visa imorgon.

Företaget är Koenigsegg, och om någon har lust/tid att hjälpa mig så skulle jag bli evigt tacksam. Reklambilden ska innehålla en bild på bilen, logon, fet text med KOENIGSEGG och "The Swedish supercar manufacturer" under. Kanske lite text, där man kan läsa att bilen är den snabbaste serietillverkade bilen (på engelska)

Låt fantasin flöda photoshopgudar :Bugar

Bästa bild belönas med 4 trisslotter :fyllisar

Mvh Marcus

Inte mycket gjort men ett bidrag iallafall!

Har en mer högupplöst version på datorn om du mot förmodan vill ha!

Lycka till....

Bifogat

• fetingegget.jpg
    fetingegget.jpg
    126.4 KB · Visningar: 151
Här är en version....texten där nere lyder:

The Swedish Super Car Manufacturer
- The fastest prodction car ever built!

/SSB

Bifogat

• K-egg1.jpg
    K-egg1.jpg
    11.3 KB · Visningar: 66
Lite mer flaschiga bilder hade jag nog tänkt mig :pannkyss

Tänk på att det ska dra ögonen till sig.

Här är ett par citat som kan vara med: "Koenigsegg takes home the crown in the supercar category!" - Jeremy Clarkson, Top Gear. och "Five stars out of five possible". - EVO

:tummenupp

SSB skrev:
Är det inte bilen som skall vara i fokus? Går man loss allt för vilt på övrig färg och form så stjäl ju det intresse från bilen.

Sant, men det känns som att en mörk bakgrund inte skulle sitta fel.

Den bästa bilden i tråden väljer jag och mina gruppmedlemmar ut imorgon bitti kl.8, så släng gärna in fler förslag.

Tänk, på den tiden jag gick i skolan fanns inte internet eller sporthojsforum (eller några andra forum över huvud taget).

På den tiden fick man lägga manken till på egen hand om man hade en inlämningsuppgift eller ett specialarbete som skulle göras.....

Pebl skrev:
Tänk, på den tiden jag gick i skolan fanns inte internet eller sporthojsforum (eller några andra forum över huvud taget).

På den tiden fick man lägga manken till på egen hand om man hade en inlämningsuppgift eller ett specialarbete som skulle göras.....

Samma här, den här tråden är inget annat än kvalificerat FUSK. Gör om gör rätt. Eller varför inte, gör det själv.

Blip skrev:
Samma här, den här tråden är inget annat än kvalificerat FUSK. Gör om gör rätt. Eller varför inte, gör det själv.

Många tar hjälp av sina föräldrar när de gör skolarbeten. Det borde isåfall klassas som samma sorts "fusk", eller?

Last edited:
Mac skrev:
Lite mer flaschiga bilder hade jag nog tänkt mig :pannkyss

Tänk på att det ska dra ögonen till sig.

Här är ett par citat som kan vara med: "Koenigsegg takes home the crown in the supercar category!" - Jeremy Clarkson, Top Gear. och "Five stars out of five possible". - EVO

:tummenupp

Du verkar ju veta precis vad du vill ha. Enklare att göra det själv då kanske? :7peta

Gixxer-Anders skrev:
Du verkar ju veta precis vad du vill ha. Enklare att göra det själv då kanske? :7peta

Har varken talang eller program för att göra det :confused:

Annars skulle jag väl inte ha bett om hjälp.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt