Hjälp mig förverkliga en dröm!

Röstat.

Ååå ni moralkaksbagare, , istället för att sitta framför ett forum och beklaga sig att det är "osportsligt" när ni i själva fallet förbannar er och slår pannan blodig för att ni "inte kom på det själva först": Andas och ta en Prozac, så mår ni genast bättre och blir gladare...

:ironi: off

Fusk eller inte? Personligen så anser jag att tråden är kreativ. De som inte tänkte på det innan tycker nog att det är fult och omoraliskt.

De som fuskar är de som lägger fler än en röst per person. Detta kommer att bestraffas på något sätt. Vi håller koll i loggarna och databasen på referers, ip-adresser, klockslag osv.

Ett insidertips är dock att det bara verkar vara Rachid som kommit på idén att kampanja för sitt bidrag, så hitils leder det bidraget stort. Jag är förvånad att inte fler gjort så, men det kanske är jantelagen som hämmar?

/daniel - bilcert.se

Fusk eller inte? Personligen så anser jag att tråden är kreativ. De som inte tänkte på det innan tycker nog att det är fult och omoraliskt.

De som fuskar är de som lägger fler än en röst per person. Detta kommer att bestraffas på något sätt. Vi håller koll i loggarna och databasen på referers, ip-adresser, klockslag osv.

Ett insidertips är dock att det bara verkar vara Rachid som kommit på idén att kampanja för sitt bidrag, så hitils leder det bidraget stort. Jag är förvånad att inte fler gjort så, men det kanske är jantelagen som hämmar?

/daniel - bilcert.se

Ett annat insidertips är att inte berätta insidertips från arrangör. DET kan sticka lite i ögonen på andra deltagare som upptäcker det efteråt.

/ JKay som bara röstar, inte deltager

/daniel - bilcert.se
Fusk?? Njaa.. det står klart och tydligt 1 röst per mailadress.. om det stått 1 röst per person istället då hade det varit en annan sak..

EDIT: Ni har själva varit otydlig i röstningsförfarandet.. ovanför röstrutorna står det 1 röst per mailadress.. sedan när man läser reglerna har ni skrivit 1 röst per person.. så gör om gör rätt och låt nu Rash behålla alla sina röster.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...