the_shadow
jag kommer att bli krockskadad :S
good luck 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Bra ide ,men en bättre är att hon bjuder dig på glass så släpper du garanterat till sen.
Apambulans skrev:Edit: Efter tre rakblad o sex plåster så är nu porrpungen fixad..
. Som tur är kunde jag åka fram till syrrans lägenhet o kränga av mig stället o byta till vanliga skor. Blev ungefär tre-fyra minuter sent så det blev lite pinsamt...
. Fast när jag förklarat så skrattade hon bara... Vi gick iväg o köpte glass (kanon för en som är mjölkallergiker
fast som hon sa: "-Åldern är ju bara siffror".
. Hon var väldigt trevlig iallafall.Ronny skrev:Dåså, halva inne. Nästa gång kör du tiokronorstricket...![]()

Apambulans skrev:Även tjejer/kvinnor får komma med tips på hur man får en flicka på fall för jag är skitkass...![]()
Apambulans skrev:Nu har jag varit på date!
Funderar på om man kanske skulle föreslå en film eller nåt så man kan snacka lite mer. Hon var väldigt trevlig iallafall.
von reisen skrev:Kan bli nåt, fortsätt och rapportera du har vårt moraliska stöd.![]()
.
Om hon inte har nåt emot åldern så tcker inte jag att du heller ska det...Hadde för mig att det hette DVDA i filmen orgasmo.......Apambulans skrev:DVD = De vet du!!!![]()
![]()
von reisen skrev:Kan bli nåt, fortsätt och rapportera du har vårt moraliska stöd.![]()

matsa skrev:Antagligen vårat omoraliska stöd också...![]()
Apambulans skrev:Jag ska på blinddate på tisdag
. Det är en tjejkompis som ville leka "match maker" o jag är ju inte den som är den. Har snackat lite med tjejen ifråga o gjort upp en tid o plats där vi ska ses och om vädret tillåter så blir det väl en glass i solen, men va fan ska man snacka om??? Man vill ju inte verka helt tappad bakom ett HD-styre...
![]()
Kom igen nu alla don Juans och vardags-casanovor... Ge mig tips, vem vet det kanske är en snygg och trevlig tjej som man vill träffa igen.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!