Hjälp mig att ta ett beslut

NSR_Martin skrev:
Det regnar ute, farsan jobbar, ingen övningskörning på nåra timmar :gnissla
Hojen är dessutom på service, "med mera", om man säger så... :tummenupp
Körde ner den idag på morgonen, ska hemta den i eftermidda...

Den ser jälvigt fin ut på bilderna iallafall :tummenupp
Vad fick du ge för skönheten?
Har hittat en NSR här i Trelleborg för 16 K får väll se om man kan pruta ner den till 10, Fast det är jubileums modellen och den ser ut som jag vet inte vad med de färgerna :D haha
 
Kimze skrev:
Den ser jälvigt fin ut på bilderna iallafall :tummenupp
Vad fick du ge för skönheten?
Har hittat en NSR här i Trelleborg för 16 K får väll se om man kan pruta ner den till 10, Fast det är jubileums modellen och den ser ut som jag vet inte vad med de färgerna :D haha

Tack-tack!
Runt 30... Typ... :gnissla

Gör så, gammla modden av NSR är ju med fin...
 
Nykan skrev:
Det är sant, men byt sadelöverdrag också, det är inte alltför snyggt!


Nä iofs, men ska man byta så ska man byta till ett svart, då blir det fin fint!! :tummenupp
 
Edholm skrev:
Jag körde upp med min egen hojj. övningskörde 5mil på hojj, ingen körskola osv.. så nog går det att komma billigt undan..:)

men kör du styrpt? jag hade tänkt köra upp med min egen men sen blev jag lite fundersam... kollar de upp om hojen du kör upp med är strypt? det borde de ju göra för att kolla att man kör upp med rätt fordornstyp, men hur var det för dig?

(ursäkta att jag stjäl lite tråd :tungan )
 
Chris Ash skrev:
Det är totalvikt, inte tjänstevikt.

En RGV 250 väger 335 kilo totalvikt.

Totalvikt är detsamma som torrvikt, för de som inte vet. :brinnerup

Det enda som är lite svårt att träna på hemma är konbanan. Det kan ju vara bra att börja med en lektion på skolan och sedan träna, på allt han anmärker, hemma.
 
Lingonpoeten skrev:
men kör du styrpt? jag hade tänkt köra upp med min egen men sen blev jag lite fundersam... kollar de upp om hojen du kör upp med är strypt? det borde de ju göra för att kolla att man kör upp med rätt fordornstyp, men hur var det för dig?

(ursäkta att jag stjäl lite tråd :tungan )


Dom kollar ju som croc säger att det står 11kw i papprena. jag körde dock ostrypt när jag körde upp.. inga probs.. :)
 
Haha färgen är sjukt ful! :D
Klart jag skall dra bort alla decaler osv när jag fått ihop par tusen till så jag kan köpa hojen :/
Hårt för en som lever på ett studiebidrag på 1000spänn i månaden :huvet
Och designar lite hemsidor då och då så man får inte en liten inkomst :tummenupp
Jepp sadelöverdraget skall jag byta till svart hela hojen skall vara svart :D
Sedan skall jag väll lämna in den för att göra någon snygg lackering, typ flammor eller nått på tanken ;)

Haha inga problem stjäl så mycket tråd ni vill jag har gott om det ;)
 
Satt och funderade på en sak till.
Jag och min far är rätt händiga :] Man kanske kan få på kåpor och annat från den nya NSR på den gamla om man gör lite special fastsättningar osv :)
Eller är ramen helt annorlunda på den nya?
Måste ju gå och bygga om lite om man svetsar om lite :D
 
*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back
Top