Hjälp Mig Ang Stulen Ducati I Landskrona

Status
Ej öppen för fler svar.
jag ska inte behöva redigera vart & varannat inlägg, så passa språket här i tråden, annars stänger jag den

trracing skrev:
nä vi hann ej me det eller tänkte ej tanken

det e två till tre killar som har hojen o det är runt bildeve o upp mot netto o skolorna o idrottshallen, vi jagade dom ett tag ikvälll men han hann precis undan.....ring om det e ngt 0707365018 annars ring 112 om du ser den ngn stans i landskrona. allt sitter på den, koppargården cirkulerar de runt......blanda dig helst inte me dom för det e grabbar med vapen......

Har de vapen får väl du oxså skaffa det... :tummenupp ....en hammare räcker länge.....Jag kan hjälpa till om ni behöver hjälp?....Nu kommer väl som vanligt en del att skriva: våld föder våld=sant !!....Men om någon snor min hoj, ska vederbörande få tänka om det verkligen var värt det!!!....skiter väl i om det är någon störd blatte eller svensk....och henke: editera du bara våra inlägg.

//DFMSWEDEN

Last edited:
trracing skrev:
det e två till tre killar som har hojen o det är runt bildeve o upp mot netto o skolorna o idrottshallen, vi jagade dom ett tag ikvälll men han hann precis undan.....ring om det e ngt 0707365018 annars ring 112 om du ser den ngn stans i landskrona. allt sitter på den, koppargården cirkulerar de runt......blanda dig helst inte me dom för det e grabbar med vapen......

Ska upp en sväng dit imorrn, tar en extra runda och kollar läget, med lite tur kanske den står parkerad och då löser vi det. Har ett par kompisar som bor där i området också, ska meddela dem.
Jag hörde ryktesvägen att Adnan och det gänget hade ett garage i Pilåkern, ut mot Ringvägen mellan Mickis Pizzeria och Bildeve nånstans men eftersom ingen vet exakt vilket så har ingen kunnat meddela polisen heller.

kan inte sova

kan inte sova :psyket var inte starkt nog för att klara av att min ducce skulle kunna bli stulen.köpa en hoj som kunde fresta några test-fyllda tonåring att sno den hade ja inte med i mina beräkningar o definitivt inte att punga ut 6000 kr som e halva min månadslön på att ngn skall ha kul med den..... skall ut till landskrona så snart min tupp väcker mig o då tyvärr vet ja inte vad ja gör om ja hittar dom me min hoj :fatta! :Bugar :banana = (((

Jag önskar er lycka till i letandet grabbs.

Glöm inte grundläggande utrustning

*Egen låsanordning. Skivbromslås eller liknande om ni hittar hojen. lås fast den, ring polisen och spana.

*personlig skyddsutrustning - för att undvika att ni gör illa er om ni vill utnyttja er rätt till var mans ingripande. En hjälm och ett par rejäla handskar.

*tålamod och kallhet i sinnet - att hetsa gör bara chansen till att man tar i för mycket större. lämna humöret och "ge-igen" mentaliteten hemma. Svårt, men det går nog.

Jag önskar bara att jag bodde närmare så jag kunde hjälpa till.

Låt oss höra hur det gick!

Håller koll nästa gång jag är uppe i L-krona.
Får väl binda fast Gatlinkanonen på hojen om det är så att DOM har vapen....
Av hojen SKA dom!!

trracing skrev:
nä vi hann ej me det eller tänkte ej tanken

Va i... :mad:

Kanske locka in en älg i byn med åtföljande jaktlag och ge bonus på annat vilt

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back