Hjälp med val av ställ (2 olika)

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Sitter och väljer mellan dessa men behöver lite respons innan jag bestämmer mig:

Arlen Ness 3257 - DNA

34311-3065794.jpg

Arlen Ness LS1 1796 AN

34311-2920683.jpg

Berik LS1 3214 BK/WH

34311-3039187.jpg

Färgen är svart/vit oavsett modell.

Är mest sugen på Berikstället och minst på 3257:an pga "DNA" märket.Någon som har något bra/dåligt att säga om dessa ställ?

jag tycker DNA trots märket bak! tycker att det var för mycket vitt på berlink och för mycket grått på LS1 1796..
och DNA stället var riktigt snyggt!! :tummenupp

ja jag skulle ju inte tveka på att köpa Arlen Ness LS1 1796 AN :yoparty lätt det snyggaste :tummenupp

RMT_Racing skrev:
Sitter och väljer mellan dessa men behöver lite respons innan jag bestämmer mig:

Färgen är svart/vit oavsett modell.

Är mest sugen på Berikstället och minst på 3257:an pga "DNA" märket.Någon som har något bra/dåligt att säga om dessa ställ?

Jag förutsätter att du provat alla tre modeller också? Det skiljer ju litegrann i passform osv. Håller själv på och kollar på skinnställ nämligen och i ditt fall skulle jag antagligen köpt det som passade bäst, oavsett om det står DNA eller inte på det.
Men du ville ha "råd" och det ska du få. Jag tycker det vita BERIK är snyggast av de du väljer mellan.

Lycka till! :tummenupp

Haha.. .vilken respons :D Smaken är rätt delad.

Ang. passform så har jag riktigt svårt att hitta dessa ställ ute i butik.. tänkte göra ett longshot och köpa ett av ställen så får vi se hur passformen blir - worst case så säljer jag det till någon.

Det känns som 3257:an andas mest kvalité men vad vet jag. Berikstället är grymt snyggt. Visserligen så var det ju en och samma tillverkare en gång i tiden så de borde ju vara rätt lika i kvalitén.

Tänkte på en annan sak - hur pass skitig blir man i ett vitt ställ? Gulnar skinnet med tiden? Vill inte att det skall se ut som farsans skinnjacka från "rolling-stones"-eran efter bara en säsong.

vh
/R

RMT_Racing skrev:
Haha.. .vilken respons :D Smaken är rätt delad.

Ang. passform så har jag riktigt svårt att hitta dessa ställ ute i butik.. tänkte göra ett longshot och köpa ett av ställen så får vi se hur passformen blir - worst case så säljer jag det till någon.

Det känns som 3257:an andas mest kvalité men vad vet jag. Berikstället är grymt snyggt. Visserligen så var det ju en och samma tillverkare en gång i tiden så de borde ju vara rätt lika i kvalitén.

Tänkte på en annan sak - hur pass skitig blir man i ett vitt ställ? Gulnar skinnet med tiden? Vill inte att det skall se ut som farsans skinnjacka från "rolling-stones"-eran efter bara en säsong.

vh
/R
haru kollat här:

http://www.psi-sweden.com/html/index.asp

Fanns i lager så nu är det beställt
-Vart fanns det?,....i sverige eller blir det utrikes?,....såg att FC-MOTO hade det, kostade 609 euro,...har oxå tänkt köpa det vita,...klart fetast tillsammans med vita alpinestars tech 10 :yoparty
/Patrick.

pwracing skrev:
-Vart fanns det?,....i sverige eller blir det utrikes?,....såg att FC-MOTO hade det, kostade 609 euro,...har oxå tänkt köpa det vita,...klart fetast tillsammans med vita alpinestars tech 10 :yoparty
/Patrick.

Tror du d funkar o köra sporthoj med tech10?

pwracing skrev:
/Patrick.

FC-MOTO.

Ang stövlar så tänkte jag mig Oxtar:s vita... :tummenupp

Vitt är den färg som först blir ful på skinn. Både av skit utifrån och av att skinnet får små sprickor som då blir svarta. Nästa ställ jag köper kommer att ha så lite vitt som möjligt även om det är snyggt (när det är nytt).

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back