Hjälp med val av MC-jacka SNÄLLA!

Jag tycker iaf att vi tar vår SH-hoodies och åker till HA i Bromma och visar dom djävlarna....vi slår sönder o samman hela skiten,bränner ner deras jävla H-D,tar med allt vapen o knark som finns där o säljer vidare!Vi har nu bevisad att sporthojare är lite vassare än dem!Vem vill hänga med?:tummenupp

Oj, här var det aktivitet minsann. STORT TACK för alla svar! Mycket att fundera på och ta in men det ska nog med er hjälp lösa sig till slut. :)

Det här med den där feta kåpan och väst och allt har fått mig och en kompis med en Kawasaki Versys att fundera. Jag tänkte fråga om några fler här på sporthoj.com är med på att starta en mc-klubb som heter Sons of Anarchy och anspelar så mycket som möjligt på TV-serien. Jag har för mig att det var ett par stycken där som körde just Wildstar men alla andra coola hojar är förstås välkomna också.

Jag bor i Göteborg så det bästa hade väl varit om ni andra också bor i närheten men inget måste. Vad säger ni, ska vi starta en klubb? Jax, släng dig i väggen! :yoparty

Kåpan är riktigt fet! och den passar utmärkt på en wildstar
wildstarxjell.jpg

TACK! Det var faktiskt rätt snyggt med fransarna på styrändarna. Tål att funderas på :tummenupp

Oj, här var det aktivitet minsann. STORT TACK för alla svar! Mycket att fundera på och ta in men det ska nog med er hjälp lösa sig till slut. :)

Det här med den där feta kåpan och väst och allt har fått mig och en kompis med en Kawasaki Versys att fundera. Jag tänkte fråga om några fler här på sporthoj.com är med på att starta en mc-klubb som heter Sons of Anarchy och anspelar så mycket som möjligt på TV-serien. Jag har för mig att det var ett par stycken där som körde just Wildstar men alla andra coola hojar är förstås välkomna också.

Jag bor i Göteborg så det bästa hade väl varit om ni andra också bor i närheten men inget måste. Vad säger ni, ska vi starta en klubb? Jax, släng dig i väggen! :yoparty

Jag är på Så vi täcker upp från sthlm ner mot GBG. Men jag vill hellre att vi tar namnet Sons of Onany

Får jag vara med med min Dragstar?

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti