Hjälp med usa-bildelar..!?

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Hej!

Har en gammal cheva G20 som ska bli rejsbuss i sann A-team anda till våren har jag tänkt. Nu är det så att jag behöver div. styrleder osv för att den ska gå att hålla på en någorlunda smal väg. (och vara besiktningsbar) Nån som vet en skrot eller liknande som kan ha delar till dessa fordon? Bakaxeln sjunger kanske på sista versen med, nån som är duktig på att byta lager billigt eller har en fungerande ligger o skräpar?

Förresten nån som är lik Mr T som vill åka med? Hehe

wheelie82 skrev:
2546683 Hej!

Har en gammal cheva G20 som ska bli rejsbuss i sann A-team anda till våren har jag tänkt. Nu är det så att jag behöver div. styrleder osv för att den ska gå att hålla på en någorlunda smal väg. (och vara besiktningsbar) Nån som vet en skrot eller liknande som kan ha delar till dessa fordon? Bakaxeln sjunger kanske på sista versen med, nån som är duktig på att byta lager billigt eller har en fungerande ligger o skräpar?

kan inte rogers custom tänkas ha prylar till en sån?

Mycket möjligt, men känns som det är lite dyrt. Har tänkt att det billigaste och enklaste är att ta hela styrstags-anordningen från en likadan som är lite fräschare (om det finns överhuvudtaget). Det är en helvetes massa leder o skit så att köpa alla nya kostar nog flis.

Gött, men då får du fixa frillan och fet guldkedja!

Önska mig lycka till, ska o besikta en gammal saab nu.. :rolleyes:

wheelie82 skrev:
2546683 Hej!

Camaro skroten i Mölndal lär ha det du söker.

Tackar för bra svar, ska undersöka detta! Saaben förresten, blankt papper! Snubben tog inte ens fram slagghackan (puuh).. :tummenupp :tummenupp :yoparty

Jag fixade stålomspunnet till 2 hojjar på mc klubben som ligger jämte Camarskroten för en flaska whiskey. Dom kanske vil tjöpa min sexmaskin

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8