hjälp med stunt

Måste finnas bättre forum för dina frågor än detta....

moppenet. bike.se

osv..

fan snart ska du väll fråga hur man ska växla oxo.

hejdå

ta bort tråden, fuckot kommer aldrig kunna dra bakan ändå... men om du verkligen vill veta så ska du ta benen över styret o köra i ringar

ta bort tråden, fuckot kommer aldrig kunna dra bakan ändå... men om du verkligen vill veta så ska du ta benen över styret o köra i ringar

Ursäkta, men du är inte mycket bättre själv med den omogna attityden :mad:

Ontopic, håller med om att det inte är bästa forumet för att prata moppar, men super_motard verkar ju kunna detta, hör med han via PM eller gå in på tidigare nämnda trådar, typ www.bike.se, www.moppenet.com.

2994779 Fan va magoo sågade dig :hihi

Du är också ett moppefucko :huvet
okeej, jag tror han syftade på er moppefuckos.

@faint när "ägde" du mig?

asså lägg bara ner, ni får inte äns joina den här sidan, så varför kaxar ni?
det stör väll ingen om ni bara håller käft och tittar å läser typ, men när ni börjar starta en massa trådar om hur man trimmar mopparna bäst så finns det mycket bättre sidor.

och nej, moppestunt är inte coolt.

det stör väll ingen om ni bara håller käft och tittar å läser typ, men när ni börjar starta en massa trådar om hur man trimmar mopparna bäst så finns det mycket bättre sidor.

lugna ner dig ite nu.. det är ju inte allt för längesedan du själv körde moppe. och jag tror tom att en hel del moppar går bättre än vad tex din DT gjorde.. :)

man får tycka vad man vill men man kan ju försöka att lägga fram det på ett trevligt sätt. ( tycker jag )

tar ingen i försvar.. kan ingen starta ett riktigt moppe forum? verkar ju finnas potens för det ialf :)

Last edited:

När blev jag ett moppefucko?

Ni som undrar över varför detta forum är för MOTORCYKLAR och MOTORCYKLISTER och inte tillåtet för MOPEDISTER kan ju läsa denna tråd så fattar ni. Kanske.

Jaja, vi har alla kört moppe osv osv och det är jättekul att de lär sig jada jada och visst är det trist att säga åt folk osv osv mm mm

MEN vill jag läsa om Neosgrabbar som blir ägda av varandra så finns säkert moppesiter för mig att besöka. ( Eller var det kölista:rolleyes: )

MODERERA MERA OCH HÅRT.

Ni som undrar över varför detta forum är för MOTORCYKLAR och MOTORCYKLISTER och inte tillåtet för MOPEDISTER kan ju läsa denna tråd så fattar ni. Kanske.

Jaja, vi har alla kört moppe osv osv och det är jättekul att de lär sig jada jada och visst är det trist att säga åt folk osv osv mm mm

MEN vill jag läsa om Neosgrabbar som blir ägda av varandra så finns säkert moppesiter för mig att besöka. ( Eller var det kölista:rolleyes: )

MODERERA MERA OCH HÅRT.

Sisådärja... Vem f-n tvingar dig o läsa den här tråden då?? Din vårdare eller??
Finns väl tillräckligt med trådar i detta forumet som du kan bry dig om istället, eller??

Annars e de ett bra tips, gör som jag.. Känns inte tråden intressant, STRUNTA I O LÄS DEN!!! :tummenupp

Finns väl tillräckligt med trådar i detta forumet som du kan bry dig om istället, eller??

Annars e de ett bra tips, gör som jag.. Känns inte tråden intressant, STRUNTA I O LÄS DEN!!! :tummenupp

"Din vårdare eller?"

Hahahahaha!:rofl

2997070 lugna ner dig ite nu.. det är ju inte allt för längesedan du själv körde moppe. och jag tror tom att en hel del moppar går bättre än vad tex din DT gjorde.. :)

man får tycka vad man vill men man kan ju försöka att lägga fram det på ett trevligt sätt. ( tycker jag )

tar ingen i försvar.. kan ingen starta ett riktigt moppe forum? verkar ju finnas potens för det ialf :)
jag klagade inte på att dom åkte moppe, för det gjorde jag med, jätte mycket :tungan

Men det som stör mig är att dom skiter i reglerna som finns. och hur man blir bemött när man påstår det.

@Stuntrider, föråt, jag skulla ha skrivit "dom" :)

/David

de va ju du som börja kaxa när ja kommentera fuckotråden!! Håller med om att de är idiotiskt att starta massa sånnahär trådar.

Ett annat bra tips, läs forumreglerna.

Att "läsa en annan tråd" eller "byta kanal om det inte passar" är ett argument som inte fungerar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT