Hjälp med Skinnställ

Tobbe.A.

Övningskör
Gick med
6 Aug 2005
Hoj
Rf900 R
Hejsan jag letar efter ett bra skinnställ men det är svårt med storlekar pga att man har en "Tomtemage" tränga på sig en 52'a är inte att tänka på för att man skulle se ut som en lite spermie... Skämt åsido, jag skulle vara tacksam om ni skulle kunna rekomendera lite olika märken och även affärer..
MVH/ tobbe

Tobbe.A. skrev:
Hejsan jag letar efter ett bra skinnställ men det är svårt med storlekar pga att man har en "Tomtemage" tränga på sig en 52'a är inte att tänka på för att man skulle se ut som en lite spermie... Skämt åsido, jag skulle vara tacksam om ni skulle kunna rekomendera lite olika märken och även affärer..
MVH/ tobbe

detta ställ kan nog passa fint

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=123484

storlek 58 halva priset finns i karlstad på bike coarner från 12000kr till 6000kr nu, riktigt jävla fint är de.

Finns gått om plats åt en mage i de:D

sen beror de ju på hur stor tomten är.....

Tobbe.A. skrev:
MVH/ tobbe

Köp aldrig utan att prova och gå inte bara att efter priset utan passformen så skydden fungerar.

Lelles MC i uppsala har kunnig personal och många modeller att prova och en del utgångna modeller till mycket bra priser.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti