Hjälp med signatur bild...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Bild i signatur?

Ja, jag har sökt och läst alla hjälpfiler jag kan men det fungerar inte

Hur tusan gör jag för att bilden som adressen i min signatur länkar till faktiskt är en bild i min signatur och inte en jävla adress som det är nu?

Har gjort ett inlägg i testforumet och lagt in bilden där, sedan har jag tryckt på egenskaper och kopierat bildens url och sedan klistrat in det i min profil i signature exakt så här

attachment.php

fast utan mellanslag då...

Men det fungerar icke? Varför?

för att de inte e en bild utan en sida du länkat till.. rätta mig om jag e ute o cyklar ska de inte vara filen.jpg typ?

Bra tips från AleX...
Tänk också på att mellanslag och övriga ”udda” tecken skapar problem.

Så, istället för mellanslag används lämpligen _ och svenska tecken är totalförbjudet i länknamn. Dessutom så ser vissa operativsystem/servrar skillnad på stora och små bokstäver...

Några små tips så nu är det bara att trixa vidare :tummenupp

Last edited:
helst vill jag inte se att dem ligger via FTP för det tar tid för läsaren å ladda bilder från FTP.. bara massa extra lagg för medlemmarna på sporthoj.

Hmmm skumt verkar vara något på sh som strular

men jag har ju kopierat url:en som står på bildens egenskaper... hur ska jag göra för att få dig .jpg då?

vad fan är "BOR"????? Jag skulle ändra i min profil och då hade Jag inte fyllt i det obligatoriska "BOR"...!!! så det gick inte..

Men nu tusan är det fel...

"You have not completed the required field "Bor". Please press the back button, complete it, and resubmit the form."

Nu när jag vet hur man ska göra och trycker på submit så kommer ovantstående upp

Grejen är att jag har fyllt i det fältet förut... det vet jag... och nu finns fältet inte ens med? Vad är fel?

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP