ilstallione
Be happy!
Som topic säger, har sökt på de ställen jag känner till men kan inte hitta något. Behöver det för online försäkringskoll.
Tack på förhand!
Tack på förhand!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Du har PM.
ilstallione skrev:Tack för hälpen alla! Blev ett par tusenlappar dyrare än en R1:a 98-99 i försäkring.

men så e den snyggare juilstallione skrev:Tack för hälpen alla! Blev ett par tusenlappar dyrare än en R1:a 98-99 i försäkring.
...de betalar man ju lite extra för el?Vad fick du för premie då?ilstallione skrev:Skiljer ca 150kr/mån helår så det spelar inte så stor roll. Ska se vad jag hittar för just nu verkar det ganska tunt på utbudssidan. Kan tänka mig att lägga runt 50k för hoj och vill ju gärna ha lite lull-lull på den då.
Sålde min sista hoj 98 och har inte kört en meter sen dess så det ska bli riktigt roligt att komma igång igen.

hållundan skrev:Vad fick du för premie då?
Jag betalar ~6900 halv/helår på TH.
KK 4 år, 23 år gammal, Halmstad. Snart hem till Götet igen. Då lär skiten höjas som bara den.![]()
hållundan skrev:Vad fick du för premie då?
Jag betalar ~6900 halv/helår på TH.
KK 4 år, 23 år gammal, Halmstad. Snart hem till Götet igen. Då lär skiten höjas som bara den.![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |