Hjälp med radioreklam

Inslaget kommer att vara på 20 sek. Sändas på Rix (50 spots) veckan innan tävlingarna. Jag har lite egna idéer men vill ha hjälp från er.

Jag tänkte spela in ljudet från banan på tisdagsträningen på tisdag och ha som bakgrund. Vad sägs?

Stora problemet är nån kort men catchig slogan.

Som på tävlingsfoldrar
Vinnaren av årets slogan vinner signerad dasspapper från årets förlorare i SP250, Ali G :skrämd

Sänd med raspig röst och dubbel hastighet typ Sven Jerrring -52

Fanorna vajar stolt övfver Sviestad mortostadion
Se dessa tappra män göra upp med sina velicopeder
Hej va det går hej vad det går
Publiken hurrar och velicopederna surrar

Det är klart du till Sviestad skall fara.
endast några mil bara.
Se och njut
ett härligt kurvelut.
hojar brudar bärs
detta är en härlig vers!

:D :D

Det var inte meningen att jävlas Dali men hade vi haft något konkret/seriöst så hade vi ju kontaktat dig som du bad.

Chrille skrev:
Det var inte meningen att jävlas Dali men hade vi haft något konkret/seriöst så hade vi ju kontaktat dig som du bad.

Vad är sporthoj.com utan utan sköj. Självklart ska det skojas, jag menade inte att vara neggi utan försöka hålla tråden för dess syfte. Du om nån vet att det brukar gå överstyr på trådarna. Börjar prata växling och i slutet handlar det trosor i trosa ;)

Jag gillar Bingos gräsklipparförslag, nästan så man undrar om det inte är ett proffs vi har att göra med????
För att lugna alla så är jingeln för Linköpings tävling redan klar, jag har däremot inte en aning om hur den går men den kan omöjligt vara lika fantastisk som de i den här tråden! Speciellt Chrille, Mattias och Jalle har fått mig och ALLA i min omgivning att gråta av skratt! :D :tummenupp
Skyltar vid E4'an ska kommunen ha satt upp i dag, i min bil ligger två stora banderoller som ska knytas upp i morgon och kvällen tillbringades med att designa dekaler, biljetter, A3-affischer mm mm. Det är tur att vår valberedare jobbar på ett screentryckeri!

Dali, är det tänkt att du ska ta fram olika jinglar för varje tävling eller en för alla?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti